התוועדות הנשים ב"ארנה"
התוועדות הנשים ב"ארנה"צילום: דרך חיים

כאלף נשים השתתפו אמש (רביעי) בהתוועדות ח"י אלול מיוחדת שנערכה בהיכל ארנה בירושלים.

באירוע השתתפו הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית אורה רבקה וינגורט, רחל בולטון ונערך מופע ניגונים סוחף של הזמרות רוחמה בן יוסף ודין דין אביב.

במרכז האירוע דיבר הרב יצחק גינזבורג, ראש מוסדות 'גל עיני' ותנועת 'דרך חיים', אשר הביא מרמזי השנה החדשה ואמר כי תשע"ו הם ראשי התיבות של "תהא שנת עוז והדר", כפי שמופיע בפיוט 'אשת חיל'. הרב הוסיף ודיבר על מעלתן של נשות ישראל המקרבות את הגאולה.

"היה אירוע מרשים והקדושה הורגשה באוויר. הגיעו נשים מכל הארץ ובהן גם לא מעט נשים שאינן שומרות תורה ומצוות אך מאוד נהנו והתרגשו. התגובות של המשתתפות היו מאוד חזקות", אומרת אילת השחר הכהן שארגנה את האירוע.

הרב יוחנן בן זכאי, ראש תא תרבות בתנועת 'דרך חיים' שהשתתפה בארגון האירוע מדגיש את החשיבות שביצירת אירועי תרבות יהודיים. "בימים שבהם מאיר אור גדול של התחברות לה'. ימים של אני לדודי ודודי לי, אין טוב יותר מאשר להתחבר יחד נשים ונערות אמהות ובנות באהבת ישראל", אמר.

''האדמו"ר הזקן לימד שאהבת ישראל גדולה מאהבת ה' כי ה' אוהב את עם ישראל ואהבה יותר גדולה היא לאהוב מה שאהוב אוהב. השמחה ואווירת האחדות והשותפות  בערב זה היו בלי ספק ביטוי לקשר המשותף בינינו לבין אבינו שבשמיים, ואנחנו מקווים שנוכל להפיק עוד הרבה ערבי התרוממות כאלו", הוסיף הרב בן זכאי.