האם גם הערב בייל יחגוג על נבחרת ישראל? במשחק הקודם
האם גם הערב בייל יחגוג על נבחרת ישראל? במשחק הקודםצילום: פלאש 90

שנים רבות כבר שהכדורגל האנגלי נחשב בעיניי רבים ככדורגל הטוב ביותר בעולם. ובכל זאת, ברגעי האמת, האנגלים תמיד מפספסים, הן בקבוצות הכדורגל והן בנבחרות שלה השונות.

אחרי שאמש פירקה נבחרת אנגליה את נבחרת סן מרינו בתוצאה 6:0, והפכה לנבחרת הראשונה שמעפילה ליורו 2016 שיתקיים בצרפת, רוצה גם נבחרת ווילס להעפיל לטורניר היוקרתי, לאחר 57 שנים.

ווילס, חבל ארץ בתוך הממלכה האנגלית, יכולה להעפיל כבר הערב אל הטורניר היוקרתי, כשכל מה שעליה לעשות הוא לנצח את נבחרת ישראל באצטדיון קרדיף סיטי סטדיום. אם אכן תנצח הערב את נבחרת ישראל, לא תהיה זו הפעם הראשונה שבה הוולשים מעפילים לטורניר אירופי בעזרת ניצחון על ישראל, כשהפעם האחרונה שעשתה זאת, בשנת 1958 נעשתה גם הודות לשני ניצחונות על הנבחרת הכולה לבנה מישראל.

ווילס תלויה בכוכב אחד מעל כולם, הלא הוא גארת' בייל האדיר, שחקנה של ריאל מדריד הספרדית. בייל אחראי על שישה מתוך תשעת השערים שכבשה הנבחרת הוולשית, ואם יצליחו שחקניו של אלי גוטמן לעצור את הוולשי, הם יכולים לצאת עם תוצאה טובה מקרדיף, מה שיכול לקרב אותם עוד יותר אל השלב הבא במוקדמות הטורניר.

כזכור, נבחרת ישראל מתמודדת על המקום השלישי בבית ב', יחד עם נבחרות בוסניה וקפריסין. בכדי להעפיל מהמקום השלישי, הריאלי, על נבחרת ישראל להוציא נקודה אחת לפחות מהמשחק הערב מול ווילס וכמובן לנצח את נבחרת קפריסין בארץ במשחק הבא. 

הנבחרת הישראלית תחסר את אבי ריקן הפצוע, ובכל מקרה תעלה בהרכב הגנתי הרבה יותר מזה שהציגה מול נבחרת אנדורה החלשה במשחקה בשבוע שעבר.  

שחקני נבחרת ישראל רוצים לנקום באלה הוולשים, שבסיבוב הקודם הביסו את הנבחרת הלאומית בתוצאה 0:3, תוצאה שגדעה את רצף הניצחונות המרשים בפתיחת טורניר המוקדמות. האם הנבחרת הישראלית תחבל במאמצי נבחרת ווילס להעפיל כבר הערב כשתנקום בה על ההפסד הכואב ההוא?