
סטיבן קולבר נכנס שלשום לנעליו הענקיות של דיוויד לטרמן ב"לייט שואו" של סי־בי־אס בהצלחה מרשימה.
העיתון "ידיעות אחרונות" מדווח הבוקר כי הרייטינג שלו — 7 מיליון צופים — היה כפול מזה של מי שאמור להיות המתחרה הגדול שלו, ג'ימי פאלון, היורש של ג'יי לנו האגדי. יחד עם פאלון הפך קולבר שלשום בלילה באופן רשמי למנחה הגדול באמריקה.
באחד הקטעים הראה לצופים "קמע עתיק מקולל שדרש ממני לעשות פשרות ולפרסם מותגים. גבירותיי ורבותיי, הלילה הקמע הורה לי לספר לכם כמה טעים החומוס בפלפל של סברה". בהמשך הוא אף ניגב חומוס מול המצלמות.
צופים רבים לא אהבו את העובדה שקולבר הסכים לשתף פעולה עם מוצר שמגיע מ"הכיבוש הישראלי".
שלי שליט שובל, מנכ"לית סברה, צוטטה בעיתון "זהו כבוד בשבילנו שסטיבן קולבר הזמין אותנו להשתתף בתוכנית הבכורה שלו. זה אומנם היה כרוך בתשלום, אבל הוא ואנשיו יכלו לפנות לכל חברה אמריקאית אחרת ובכל זאת בחרו בנו".
