לוותר על ההצעה בגלל הגובה?
לוותר על ההצעה בגלל הגובה?Thinkstock

אחרי שבשבוע שעבר קיבלתן את הטיפים לאותיות לא' ב' ממשיכים הלאה לטיפים נוספים.

ג'

גבוה

גבוה ממני? אחד מהמספרים העשרוניים היחידים שעניינו אי פעם מישהי גם אחרי שיעור מתמטיקה הוא... הגובה של הבחור.

למעשה המספר הזה מעניין עד כדי כך שלכל אחת מהספרות בו יש חשיבות עליונה ("מה אמרת 60 ו1/4 או 67?? שששש.... תהיו בשקט! אני לא שומעת!!").

בנות רבות חולמות שהאביר שלהן יהיה גבוה מהן בהפרש ניכר (נו טוב.. גם קצת זה בסדר.. אבל חלילה לא באותו גובה!) וכדאי לחשוב למה.

יש בנות שהדבר נובע אצלן מצורך מהותי (תחושת ביטחון ליד גברים גבוהים, תחושת זלזול בגברים נמוכים וכ"ו) והן באמת צריכות להתעקש ו"למדוד בסנטימטרים", אבל לבנות רבות זה לא באמת משנה מהו גובהו של הבחור. מה שבאמת משנה זה... מה יהיה לדודה חנה להגיד על זה ו... איך זה נראה בתמונות...

במקרים שכאלו כדאי לבצע את התרגיל הבא: נסי לדמיין את אחד מגיבורי הילדות שלך (תוכלי לבחור גיבור תנכי,היסטורי או להבדיל גיבור מסרט), אחד שהיית חולמת להתחתן איתו (אבל..בחלומות הטובים שלך.. לא בסיוטים...) עצרי וחשבי, אם היית מגלה שהוא קצת... לא נעים לומר.. נמוך ממך.. זה היה גורם לך לוותר עליו?! נסיך החלומות שלך מציע לך נישואים!!! תוותרי עליו כי לדודה חנה פתאום תהיה בעיה חריפה של מצמוצים?!! אם תצליחי להיות כנה עם עצמך,תגלי פעמים רבות שהיית מצליחה לחיות עם זה ואפילו..להיות שמחה. אז אולי כדאי לנסות?

בהתחלה תבואי עם נעליים שטוחות, אח"כ אולי תנסו לשבת ופחות לטייל ואולי... הוא יהיה כ"כ מקסים שזה כבר לא ישנה לך.. לא חבל לפספס?! מה זה אשמתו שהוא קצת נמוך?

כמובן אם גילית שזה מהותי לך, אל תוותרי על האמת שלך. אבל העיקר.. שתהיי כנה עם עצמך (אבל באמת!) עוד נקודה (או אולי מספר) שכדאי להזכיר בהקשר הזה הוא הגיל.. אם הוא קצת קטן ממך, אז מה? זה אומר שהוא לא בוגר? ואם הוא קצת.. הרבה..מבוגר ממך..זה אומר שהוא הולך עם מקל? לא בטוח... שווה לבדוק כל מקרה בפני עצמו. יש הפתעות...

ואולי בסוף תזכי שהאביר שלך יהיה בדיוק כמו שחלמת! רק... נמוך ב-5 סנטימטר...

ד'

דברי איתו! (בכנות)

-"מה אני עושה אם אני צריכה פתאום לשירותים?!!"

    -"ואם קר לי והוא לא שם לב למרות שכל הגוף שלי רועד וכבר רמזתי לו 13 פעמים?!"

           - "הוא תמיד מתקשר כשאני באמצע האוכל. מה לעשות?"

יש בנות שכלל לא נתקלות בשאלות האלו, ולעומתן יש בנות שחשות כעת תחושת הזדהות עמוקה.

לאותן השואלות, יש תשובה ברורה: דברי איתו! גם במצבים קצת (ולפעמים אפילו הרבה) מביכים, נמצא מולך בן אדם שלא תמיד (טוב נו.. כמעט תמיד לא) מבין רמזים. אם לא תגידי הוא לא יידע ואת תמצאי את עצמך מחכה שהפגישה כבר תיגמר כי את חייבת לשירותים או לשתות או שקר לך או שאת רעבה. ואז גם שידרת מתיחות וחוסר חשק והרתעת את הבחור וגם נשארת רעבה (לא חבל?!).

ייתכן שהייתה יכולה להיות לכם פגישה מדהימה אם היית מתגברת (וזה לא פשוט בכלל! זה קשה ממש!), בולעת את הרוק ומספרת לו שאת צריכה לשירותים. 5 דקות אח"כ שניכם תשכחו והפגישה תמשיך בנעימות + תיווצר פתיחות וקירבה.

ומה קורה אם את מחכה כבר חמש פגישות שהוא יספר לך איפה הקשר עומד מבחינתו, ולא נראה שהוא מתכנן לעשות את זה בזמן הקרוב (או עד החתונה..)? גם כאן התשובה תהיי: דברי איתו. לא תמיד הוא חייב להציע, לא תמיד הוא חייב ליזום. אם משהו מפריע לך, כדאי שתעלי אותו, כדאי שתשאלי ותנסי לברר בלי היסוס ובלי לחשוש.

צריך לזכור שגברים תופסים את המציאות אחרת מנשים. הרבה פעמים תפרשי אותו (דיבור,חיוך, מבט) בצורה מסוימת אבל האמת היא שהוא בכלל התכוון למשהו אחר לגמרי! לדוג': כשבחור אומר לך שהוא נוהג "ללכת מכות עם חברים" הוא לא מתכוון למכות שנגמרות בדם, זה לא אומר שהוא בעל מכה, חלילה, זה אומר שהוא גבר נורמאלי שפורק את האנרגיות שלו.

כשהוא אומר לך שהוא עייף, זה לא אומר שאת משעממת ושהוא רוצה לגמור כבר את הפגישה. (זה פשוט אומר שהוא עייף.)
דברי איתו! זה בסדר גמור (כדאי, רצוי, קריטי!) לומר לפעמים "לא הבנתי" או "תוכל להסביר למה התכוונת?", זה לא מעיד על חולשה וזה בונה את הקשר ברמות שקשה לדמיין.

נסי ותיווכחי.

מעוניינים לקבל כלים חיוניים נוספים לצומת הרגישה של הדייטים? בכיף! היכנסו.