אוהדי סכנין (ארכיון). תרומה מקטאר.
אוהדי סכנין (ארכיון). תרומה מקטאר.פלאש 90

קבוצת הכדורגל המצייגת את המגזר הערבי, קבוצת בני סכנין, שוב מקבלת תרומה משמעותית ממדינה התומכת ומממנת את הטרור.

הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, נציגי הקבוצה בעצמם פנו לראשי קטאר בכדי לקבל את תמיכתם הכספית בפעילות הקבוצה, בניגוד לפעם הקודמת שהוצרכו להיעזר בשירותיו של חבר הכנסת לשעבר החשוד בריגול עזמי בשארה.

זו כבר נהייתה תרומה שבשגרה אצל הקבוצה מסכנין, כשבכל שנה מחדש בעיות כלכליות מביאות את הקבוצה הערבית לפתוח את העונה בקושי רב. 

תרומת מדינת קטאר לקבוצה מסכנין, על סך של מיליון דולר, יאפשר לדברי ראשי המועדון הערבי לנהל בצורה תקינה את המועדון עד לחודש ינואר לכל הפחות.

עוד אמרו בכירים בקבוצה מהמגזר הערבי, כי הפעם עמלו על קבלת התרומה מקטאר עוד מתחילת הקיץ, כשהבינו כי העירייה לא תזרים כספים לטובת פעילות הקבוצה הבוגרת. לדבריהם, מיליון הדולר שהתקבלו, ישמשו לחיזוק הקבוצה כשבלם וחלוץ נמצאים על הכוונת.

תרומת המדינה התומכת ומממנת את הטרור האיסלאמי לקבוצה מסכנין כבר עוררה לא פעם מחאות, כאשר זו תורמת ומממנת גם גופים ערבים אחרים בישראל. אחד מאותם הגופים שהיה עד לאחרונה בכותרות, הוא תיאטרון אל-מידאן, התיאטרון הערבי שבחיפה. 

אז בתום פרשה ארוכה, קיצץ משרד התרבות והספורט בראשות השרה מירי רגב את תקציב התיאטרון. בדבריה רק לפני חודשיים כתבה השרה רגב, " מדינת ישראל יכולה לעצור רגע ולחשוב האם מקובל עליה שלאותו חשבון בנק יוזרם כסף גם מקאטר וגם ממשלת ישראל". ומה תהיה תגובתה כעת?