הרב דרוקמן, גלט והתלמידים
הרב דרוקמן, גלט והתלמידיםצילום: דוברות יב"ע

בבית המדרש של ישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל התכנסו הבוקר עשרות תלמידים שבשנה האחרונה לקחו על עצמם ללמוד בין 50 ל-200 דפי גמרא שאינם בתכנית הלימודים לכנס הוקרה מיוחד במעמד ראש ישיבות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן, מנכ"ל ישיבות בני עקיבא ואישים נוספים.

התלמידים שהגיעו למעמד פרסי ההוקרה קיבלו כאות הערכה סדרי ש"ס, משניות וספרי קודש אחרים. ראשיתו של המבצע בהחלטתו של בנימין לנדי שפנה לאחר העקירה מגוש קטיף למנכ"ל ישיבות בני עקיבא בבקשה לפעול יחד במגמה להנפיק מבתי המדרש של תנועת בני עקיבא גדולים בתורה.

מאז, מספרים במרכז ישיבות בני עקיבא, עבר הפרויקט גלגולים כאשר היום נחתמו למעלה מ-15,000 דפי גמרא שנלמדו בשנה האחרונה.

הרב חיים דרוקמן, יו"ר מוסדות בני עקיבא, בירך את התלמידים והוסיף: "החידוש המרענן הוא שאנחנו מגדלים דורות של לומדי תורה שמשתלבים בכל החיים כולם, כולל בדיינות, כולל ברבנות, כולל בכל המקצועות במדינת ישראל בכל תחום".

מנכ"ל מרכז ישיבות בני עקיבא, אלחנן גלט, ביקש להודות לתלמידים על השליחות הציבורית שלקחו על עצמם כנציגי עם ישראל בלימוד התורה ואמר כי "לאחר שנתקבלו בוגרים שלנו כדיינים, היום ראינו את הדיינים הבאים, כאלה שצומחים מתוך ניגון לימוד הגמרא ובית המדרש" .

את התלמידים בירך גם הרב העיר נתניה, הרב קלמן בר, שסיפר כי הוא בוגר ישיבת בנ"ע נתניה וכי הוא מתרגש לראות את כמות הלומדים הרבה, ובטוח שבימים שבין ראש השנה ליום הכיפורים הדפים הרבים של הגמרא מלמדים זכות על עם ישראל.