הירש: מסע השמצות נגדי

תא"ל (מיל') גל הירש, אשר נאלץ אמש להסיר את מועמדותו לכהונת מפכ"ל המשטרה, זימן הבוקר (חמישי) את כלי התקשורת, ומסר הודעה ראשונה בקולו.

בפתח דבריו ציין הירש כי שמח כאשר קיבל את הצעתם של נתניהו וארדן לשמש כמפכ"ל, "ראיתי זאת כזכות גדולה. כשליחות. כהזדמנות לשרת ולהשפיע למען אזרחי ישראל".

"אמש התבררה לי התמונה כפי שראש הממשלה והשר ארדן רואים אותה", ציין הירש והתייחס לחוסר הבהירות באשר להליך הבדיקה בעניינו ולתאריך שבו הוא אמור להסתיים, "ברור היה לי כי הם אינם יכולים לממש את כוונתם".

"אני חייל של עם ישראל, לא ביקשתי את המשימה. כשנודע לי שהדבר איננו אפשרי, הצדעתי", ציין הירש.

"אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר גלעד ארדן על הבחירה בי. אני מודה להם על האמון ועל העמידה האמיצה לצידי בחודש הקשה שעברתי ", הוסיף, "תודה מיוחדת להמוני בית ישראל על המילים המחזקות ועל החיבוק החם".

"אני בן 51, ב-30 יום למדתי שיעור לאומי על בשרי. אני יוצא ממנו דואג ומוטרד ועם שאלות קשות על הרוח הרעה שחיה בנו על מצבו של עמוד השדרה הלאומי, על המשילות, על מצב הדמוקרטיה, על חוק ועל שלטון חוק. על קבוצות כוח ואינטרסים שלא נבחרו על ידי העם שמניעים בפועל את חיינו", אמר הירש, וציין כי נוהל נגדו "מסע השמצות", כהגדרתו.

"מאז גיל 14, 37 שנים, העמדתי את עצמי, חיי ומשפחתי לרשותה של מדינת ישראל", הדגיש הירש, "ערכים קובעים את התוצאה תמיד ואני מתכוון להמשיך לעשות ולהשפיע. מאוד רציתי לשרת אתכם כמפכ"ל המשטרה, אני אשרת אתכם בדרך אחרת".