82 דקות היו הצהובים מתוחים מאוד. הם אמנם היו דומיננטיים הרבה יותר משחקני מכבי חיפה ברוב שלבי המשחק, ובכל זאת התוצאה היתה עדיין תיקו 0-0. אבל אז בא עדן בן בסט, ובתוספת הזמן הצטרף גם דור פרץ, והאלופה סיימה את המשחק בניצחון גדול 0-2.

חיפה פתחה בהרכב עם שלושה חלוצים, כשאיתי שכטר, אלירן עטר ואלון תורג'מן מנסים לפתור את הפלונטר אליו נקלע המאמן רוני לוי עם קבוצתו, אבל הם מיעטו להגיע למצבים טובים, ובמחצית הראשונה, שני הצדדים בעיקר נאבקו זה עם זה.

דווקא בפתיחת המחצית השנייה החל המשחק לצבור תאוצה. גילי ורמוט בעט בעיטה מסוכנת לשער, אבל מצא רק את העמוד, ובחיפה נשמו לרווחה. רגע אחר כך, אלון תורג'מן הגיע למצב טוב, אבל שוער מכבי ת"א ראיקוביץ', עצר את הבעיטה.

אבל אין ספק שכוכב המשחק היה עדן בן בסט. סלבישה  יוקאנוביץ' שלח אותו לכר הדשא כמחליף בדקה ה-81, וקיבל תפוקה בתוך פחות מדקה, כשבן בסט מנצל טעות של השוער החיפאי, ולדימיר סטויקוביץ', ומניח את הכדור ברשת בדקה ה-82. דור פרץ, בדקה ה-93 קבע את תוצאת המשחק.

מכבי ת"א יצאה ממשבר של כמה משחקים, רגע לפני שהיא מארחת בסמי עופר את דינמו קייב בליגת האלופות. חיפה לעומת זאת, עדיין שקועה עמוק במשבר שלה, במקום האחרון בטבלה, וללא שער אחד מאז החלה הליגה.

במשחקים נוספים: הפועל עכו התברגה במקום השלישי בטבלה, אחרי שגברה 0-1 על הפועל באר שבע.

הפועל חיפה ניצחה את מכבי נתניה 1-2, ואילו הפועל פתח תקווה שפתחה עונה בצורה חלומית, רשמה הפסד ראשון לבני סכנין 0-1.