לא ככה. לינור
לא ככה. לינורפלאש 90

הסופרת ושדרנית הרדיו הוותיקה עירית לינור קוראת לבני נוער להירשם למיונים לשירות בתחנת הרדיו גלי צה''ל.

"הודעה חשובה לנוער וכמו כן להורים של נוער", כתבה לינור בעמוד הפייסבוק שלה וסיפרה כי בימים אלה נסגרת ההרשמה למיונים לגל"צ, לכל התפקידים - עורכים, שדרנים, כתבים ומפיקים.

לדבריה זוהי הזדמנות פז לכל מי שנושא תפילה קטנה בלב להיות עיתונאי בישראל, "שעל פי כל סקרי דעת הקהל בשנים האחרונות הוא המקצוע הכי שנוא אחרי עורכי דין. אין לי מושג למה.

"אם יש לכם בת מוכשרת שמשום מה לא דחוף לה להכיר בצבא לוחם ולהתחתן איתו - שתבוא למיונים. אם יש לכם בן עם פרופיל לא-קרבי שמתעניין באקטואליה הרבה יותר מדי, או לחילופין יש לו קול ערב וכל היום הוא יושב בחדר שלו ושומע מוזיקה - שיבוא למיונים".

לינור הדגישה כי גם מי שחושב שאינו מתאים לשירות בתחנה הצבאית, עליו לנסות להתקבל. "ואם יש לכם ילדים מוכשרים שאתם לא מאמינים שיקבלו אותם לגל"צ, כי הם לא הטיפוסים שנדמה לכם שמתקבלים, ושהם לא נשמעים או חושבים כמו שום דבר שהיה בגל"צ מאז הקמתה - אותם תשלחו במיוחד. בתור מתנה אישית לי.

"אני עובדת בגל"צ כבר 17 שנה, מתה על גל"צ, מתה על גל"צניקים, אבל הטיפוסים הלא-גל"צניקים חסרים לי. אני רוצה אותם", הסבירה.

"לא משנה מה דעתכם העקרונית לגבי זכות הקיום של תחנת רדיו צבאית. גל"צ תתקיים לנצח פחות או יותר, ומעבר לזה שהיא תחנה פופולרית מאוד - היא היא התקשורת. היא מקיימת את בית הספר לתקשורת החזק והמשפיע ביותר במדינה".

לינור הזכירה כי בוגרי גל"צ עובדים אחרי השירות הצבאי בכל תחנות הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות. "כל מחזור של בוגרי קורס גל"צ יכריע מי יקבע את סדר היום התקשורתי בכל כלי התקשורת במדינה.

"אין לי מושג מי יתקבל ומי לא. בגלל תקלה כלשהי במנהלת הקוסמוס אף פעם לא ישבתי בוועדות המיון (יתכן שעלי להתחיל לנדנד). אבל מה - גם אני לא טיפוס גל"צי, וכנראה בגלל זה הז'אנר אהוב עלי. אם הם יבואו בהמוניהם - חלק מהם יתקבלו. למה? כי הם טובים. זה למה.

"וזכרו את הבונוס האדיר: כל מי שמתקבל מגיע בסופו של דבר ל'מילה האחרונה', ושם מקבל ממני את כל השלמות החינוך שלא הספקתם מהבית".