פרופ' יונתן הלוי

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי, עדכן בצהריים (ראשון) את כלי התקשורת בנוגע למצבם של פצועי הפיגועים שאושפזו בבית החולים.

"לילה מאוד סוער עבר לצערנו על יחידת הטראומה של 'שערי צדק'. הלילה התחיל עם הגעתו ללא רוח חיים של הרב נחמיה לביא זכרונו לברכה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו לאחר פעולות ההחייאה שהיו בשטח".

לדבריו, "שעה קלה אחריו הגיע התינוק בין השנתיים עם פצע ירי ברגל שלו. הוא נותח על ידי אורתופדים ואני שמח לבשר שהוא יציב הבוקר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים של בית החולים לילדים של שערי צדק כאשר הוא עדיין מורדם ומונשם אבל קרוב לודאי שגם המצב הזה ישתנה במשך השעות הקרובות".

פרופ' הלוי הוסיף מידע בנוגע לנער הפצוע מהפיגוע בלילה וציין "לפנות בוקר הגיע נער בן 15 עם פצע דקירה בבית החזה. הוא עבר ניקוז של בית החזה ויצא מכלל סכנה".

פרופ' הלוי התייחס גם לאיחוד המתבקש בין התינוק המאושפז בבית החולים שערי צדק לאמו המאושפזת בבית החולים הדסה, וציין כי ליד התינוק נמצאים דודה שלו ובני משפחה אחרים, "כפי שאתם יודעים אביו נרצח ואמו אני שומע שנמצאת במצב טוב בהדסה. אנחנו נמצאים במגעים עם הדסה כי עדיין לא ברור אם האמא תגיע אלינו כי היא במצב יביל יותר. אנחנו נסכם עם הנהלת 'הדסה' אבל איחוד המשפחה הוא מחויב המציאות בשעות הקרובות".