נתניהו מבקרת את אדל בנט. היום
נתניהו מבקרת את אדל בנט. היוםצילום: קובי גדעון / לע"מ

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, ביקרה אחר הצהריים בבית החולים הדסה עין כרם את אדל בנט ובנה נתן שנפצעו בפיגוע בעיר העתיקה.

"זהו מעשה אכזרי, את גיבורה. עשית מעשה הירואי ונועז כשרצת להזעיק עזרה. זוהי גבורה עילאית וכוחות נפש בלתי רגילים", אמרה נתניהו לאדל.

לאחר הביקור הוסיפה נתניהו, "התרשמתי שיש כאן בחורה יוצאת דופן בגבורה שלה ובתעצומות הנפש שלה. אני חושבת שהיא עברה ייסורים, בדקות האלה שהיא רצה פצועה וידעה שהיא חייבת להציל את הילדים שלה, מול אכזריות שאין כדוגמתה. אני לא חושבת שאפשר להגדיר באיזשהם מונחים אנושיים את מה שאנחנו חווינו כאן, הרשע והאכזריות הם פשוט בלתי ניתנים לתיאור. יש כאן שנאה עמוקה ורשע שאי אפשר בכלל לתאר ולדמיין".

נתניהו הוסיפה, "זה ממש רצח, שחיטה, לא יודעת איך לתאר, ולדעתי כל אחד ואחת באותו רחוב שהתעלל בה וצעק עליה וצחק מול הפנים שלה ובעט בה ושתה קולה מול הפנים שלה, של אישה שהולכת אולי למות ושבשניות האלה נרצח למוות הבעל שלה, פשוט כל אחד ואחד מהם הוא רוצח, השפל ביותר שיכול להיות. אני מקווה שכולם יבואו על עונשם ושנתגבר ושיהודים לא יעמדו ככה לשחיטה, כמו שאני לא מאחלת לאף אדם".

קובי גדעון / לע"מ

משם המשיכה נתניהו לבית אל, לנחם את בני משפחתו של נחמיה לביא הי"ד שנרצח גם הוא בפיגוע בעיר העתיקה. נתניהו שמעה על נחמיה מנטע אלמנתו ואמרה: "נחמיה היה אדם גדול ויוצא דופן, בעל תכונות נדירות ומסירות נפש. הפרידה קשה מנשוא".