ללא שלושה משחקני הרכש שלה, אמבקווה, פבראני ודגן יבזורי, תעלה מכבי תל אביב החדשה אל משחקה הרשמי הראשון לעונת 2015/16, בהיכל מנורה מבטחים, אולמה הביתי שבתל אביב.

הצהובים יעלו לשחק מול העולה החדשה מכבי קריית גת, עבורה זהו מפגש ראשון בהיסטוריה מול הצהובים מתל אביב. 

היסטוריה רבה תרשם בהיכל התל אביבי במוצאי שבת, כשמלבד העבודה כי זהו משחק ראשון אי פעם בין השתיים, כשהאורחת נוסדה רק לפני שבע שנים, אל הפרקט יעלה גם השחקן הזר הצעיר ביותר בתולדות הכדורסל הישראלי - דארגן בנדר שעוד לא מלאו לו 18 שנים, שחקנה של מכבי ת"א.

אם לבחון את ההיסטוריה, אזי שהסיכויים של האורחים מהדרום להפתיע את האלופה היוצאת, הינם קטנים ביותר, זאת לאור העובדה כי בכל שנותיה, הקבוצה הצהובה הפסידה רק ארבע פעמים במחזור הראשון.

מצד שני, היריבה שממול, לא אחת שכדאי לזלזל בה. בטח לא כשבמדיה משחק הרכז הוותיק מאיר טפירו, שניצח את מכבי עם חמש קבוצות שונות, אפילו בהיכל התל אביבי הביתי של הצהובים.

בנוסף לטפירו, בקריית גת משחקים עוד שחקנים שעלולים לעשות בעיות לצהובים, אחד מהם הוא בן אלטיט ששיחק בשתי העונות האחרונות במדים הצהובים כחולים, ואף גדל במועדון התל אביבי.

מלבד אלטיט, גם יוני ניר ונמרוד טישמן, גדלו במכבי וכיום משחקים בקבוצה הדרומית. 

נתי כהן, מאמן מכבי קרית גת, אמר כי "מצפה לנו אתגר ענק במוצאי שבת מול מכבי ת"א החזקה שבנתה קבוצה סופר מוכשרת וחזקה. יחד עם זאת אין בכוונתנו להגיע למשחק רק כדי להשתתף, ניתן את הכל על המגרש, ננסה להתמודד בצורה הטובה ביותר עם האנרגיות והנחישות המירבית".

אז מי תפתח ברגל ימין את עונת 2015/16?