ח"כ שרן השכל בסיור בשומרון
ח"כ שרן השכל בסיור בשומרוןצילום: יח"צ

חכ שרן השכל, (ליכוד), הגיעה אתמול לסיור במועצה האזורית שומרון. הסיור נערך בצל אירועי הטרור והמתיחות הבטחונית של התקופה האחרונה.

במהלך הסיור ביקרה ח"כ השכל בפדואל, וקיבלה סקירה נרחבת מבעז העצני, אחראי ההסברה והסיורים במועצה האזורית שומרון, במשרדי מועצה אזורית שומרון. כמו כן ביקרה במקום הפיגוע שבו נרצחו בני הזוג הנקין הי"ד, וסיירה בישוב איתמר ובאלון מורה שם פגשה את צבי קצובר, ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר.

בסיום הפגישה ביקרה ח"כ השכל ביקב טורא וקיבלה עדכון על מצב איכות הסביבה ביו"ש מאיצ'ה מאיר, מנכ"ל איגוד ערים לאיכות הסביבה שומרון.

בתום הסיור אמרה "המציאות הביטחונית אליה נחשפים בימים האחרונים תושבי הערים בתחומי הקו הירוק, היא מציאות יומיומית עבור תושבי יהודה ושומרון מזה תקופה ארוכה. אני מבקשת לחזק את המתיישבים בימים אלה, ומשבחת אותם על יכולת עמידתם. כמו כן, אני רוצה להביע את הערכתי הגדולה לכוחות הביטחון, אשר פועלים במסירות והקרבה בנסיבות לא פשוטות.

אני קוראת לאזרחים כולם לשתף פעולה עם המשטרה וצה"ל, לגלות ערנות ואחריות, לשמור על קור רוח ולסייע בהרגעת השטח. פגשתי אזרחים חזקים ונחושים שנטעו בי תקווה. כמי ששרתה במג"ב במהלך גל הטרור של ראשית שנות ה-2000, ראיתי ימים קשים מאלה, ואני בטוחה שגם את התקופה הזו נעבור, ונצא ממנה מחוזקים".