קול בודד בציבור הערבי נגד הרצח והאכזריות ברחובות ישראל. ברשתות החברתיות סערה גדולה סביב דבריה של העיתונאית והמגישה לוסי אהריש.

נזכיר כי אתמול (ד') בתוכנית "שיחת היום" בערוץ 2 אמרה אהריש שחלק מחברי הכנסת הערבים מלהיטים את הרוחות ויצאה נגד ההשתוללות הערבית ברחובות ישראל.

"אני לא מאמינה שזה הגיע למצב שאנשים מפחדים מערבים. או שאני תמימה מדי או ש... אני לא מוצאת את המילים כדי להבין מה קורה כאן לעזאזל", אמרה אהריש.

"איך הגענו למצב שאנחנו לא מסוגלים אפילו להביע תקווה של אמון? ומצד שני אני רואה את המנהיגים הערבים קמים ולא מנסים להשתיק את הרוחות, אלא מלבים את האווירה עוד יותר. במקום לבוא ולהגיד, 'חברים כשכל זה יירגע אנחנו נשלם מחיר כל כך יקר' - הרי האינתיפאדה השנייה גבתה מחיר כה יקר מערביי ישראל וגם מהפלסטינים...".

"יודעים מה? גם אם הסטטוס-קוו באל-אקצה לצורך העניין הופר - מה שלא קרה - האם זה נותן לגיטימציה למישהו לקום ולרצוח מישהו אחר בגלל שיהודי עלה חס וחלילה להתפלל בבית האלוהים? אני לא מבינה את זה ולא מעכלת את זה. איזה אלוהים מרשה שאנשים ירצחו חפים מפשע? איזו בחורה מתפללת לאלוהים ואז מוציאה סכין מהתיק שלה לדקור אנשים?"