הרוכשים הראשונים נכנסים לחנות iDigtal ברמת אביב
הרוכשים הראשונים נכנסים לחנות iDigtal ברמת אביבאלירן אביטל (יח"צ)

מכשירי ה-iPhone החדשים הושקו בישראל באופן רשמי. המכירה התחילה בחצות שבין רביעי לחמישי בחנות ברמת אביב של היבואנית iDigital.

כמו במקומות אחרים בעולם, גם כאן ניתן היה להבחין בתור ארוך של מאות רוכשים שחיכו לשים יד על המכשירים החדשים - כשחלקם רק הגיעו לקחת את המכשיר אותו הזמינו בהזמנה המוקדמת. התור כבר התחיל להיבנות משעות הצהריים המוקדמות כשליד הדלתות כבר עמדו כמה עשרות אנשים שהמתינו 12 שעות ויותר לפתיחת הדלתות.

עם פתיחת הדלתות התחילו הסדרנים להכניס את הממתינים באופן מודר והדרגתי, ולפי המסורת הנהוגה בחנויות הפיזיות של אפל, עם תחילת מכירה של מכשירים חדשים, עמדו עובדי החנות משני הצדדים ומחאו כפיים ללקוחות שנכנסו.

מחירי ה-iPhone 6s וה-iPhone 6s Plus בישראל, כמו תמיד, יקרים בהשוואה למחיריהם בעולם. הדגם הבסיסי, עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון  מוצע ב-iDigital ב-3,750 וב-4,350 ש"ח בהתאמה. הדגם הכי יקר, עם 128 ג'יגה-בייט, מוצע ב-4,890 וב-5,899 ש"ח בהתאמה.

גם חברות הסלולר התחילו להציע את המכשירים החדשים של אפל. פלאפון מציעה את המכשירם עם אחריות לחמש שנים, אורנג' מציעה אפשרות תשלומים בליסינג, ובהוט מוביייל מציעים עד 12 תשלומים.

יש הבדלים לא מעטים בין המחירים שדרושים החברות. כך לדוגמה ה-iPhone 6s עם 64 ג'יגה-בייט זיכרון יימכר בסלקום ב-4,290 ש"ח לעומת 4,489 ש"ח באורנג', כך שמומלץ לבדוק

בנוסף, לא כל המכשירים מוצעים בכל החברות. למעשה מי שירצה iPhone 6s Plus עם 128 ג'יגה-בייט אחסון יוכל למצוא אותו רק ב-iDigital, לדוגמה.