ישחזר את ההצלחה משנה שעברה? בלאט
ישחזר את ההצלחה משנה שעברה? בלאטצילום: רויטרס

שישה הפסדים, זה היה מאזן המשחקים במשחקי קדם העונה של סגנית אלופת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס, קבוצתו של דייויד בלאט, עד הלילה. 

כל ההפסדים הגיעו כתוצאה מסגל שחקנים חסר שעמד לרשות המאמן הישראלי-אמריקאי, וזה דווקא הקפיד לחלק שבחים לשחקניו למרות ההפסדים, בעיקר כנראה כי ידע שההפסדים הללו לא אומרים דבר ואולי דווקא מעודדים. 

הלילה (בין שני לשלישי) רשם בלאט ניצחון ראשון במשחקי ההכנה כשקליבלנד ניצחה את דאלאס בתוצאה 97:103. הניצחון הלילה הגיע בזכות יכולת נפלאה של ג'יי-אר סמית' שקלע 19 נקודות, ואליו הצטרפו גם שני שחקנים מרכזיים שחזרו מפציעה ארוכה, קווין לאב שסיים עם 10 נקודות וארבעה כדורים חוזרים ב-23 דקות, וכן מתיו דלאבדובה האוסטרלי שקלע 13 נקודות. מי שלא שותף במשחק הלילה היה הכוכב של הקבוצה, לברון ג'יימס שעוד סובל מפציעה בגבו.

החזרה של לאב אל הפרקט הייתה מרגשת במיוחד לאחר שזה נעדר ממשחק במשך חצי השנה האחרונה. משחקו הלילה היה השני במשחקי ההכנה, כשאת משחקו הראשון מול טורנטו סיים עם 6 נקודות ב-13 דקות.

שרשרת ההפסדים, שישה במספרם, הגיעו כשקליבלנד הייתה כאמור ללא רוב הסגל שלה שסובל מפציעות עוד מהעונה שעברה, אך נראה שלפתיחת הליגה, בעוד קצת יותר משבוע, תהיה קליבלנד כולה בריאה ומוכנה.

למעשה, המשחק הלילה היה האחרון מבין משחקי ההכנה של קליבלנד כשהמשחק הבא שלה יהיה ב-27 באוקטובר, משחק פתיחת העונה שלה מול שיקגו. עד אז, מבטיח בלאט, הסגל כולו יהיה כשיר. 

האם קליבלנד מסוגלת לשחזר את ההפעלה לגמר ה-NBA מהעונה שעברה ואף לנצח בו?