הלפרין ואליהו. משחק חלש, ביום ראשון יפגשו את מכבי
הלפרין ואליהו. משחק חלש, ביום ראשון יפגשו את מכביעודד קרני, מנהלת הליגה

6,000 צופים הגיעו אמש למשחקה הביתי הראשון של הפועל ירושלים במסגרת מפעל היורוקאפ, שהתקיים בהיכל הפיס ארנה שבבירה.

בהפועל ירושלים התאכזבו מאוד מהכמות הדלה של האוהדים שהגיעו, ושם מקווים כי הסיבה למספר המועט הייתה המצב הביטחוני ולא חוסר העניין של האוהדים. 

הירושלמים, שהובסו במחזור הראשון של שלב הבתים האירופי לניז'ני הרוסית, התרוממו מהתבוסה כשניצחו את הליטאים הבינוניים בתוצאה 59:74, במשחק לא מלהיב במיוחד.

רק בסוף השבוע שעבר החתימו הנהלת האדומים את מאט ג'נינג המצויין והמוכשר, אך זה נראה חלוד במיוחד כשסיים את המשחק עם 0 נקודות ב-14 דקות. לעומתו, מי שלהט וסחף את הקבוצה לניצחון היה איי-ג'יי רולנד. רולנד כנראה הרגיש שחובת ההוכחה עליו כשג'נינג יושב לו על העמדה והיה המצטיין על הפרקט כשסיים את המשחק עם 17 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 כדורים חוזרים. 

גם דונטה סמית', הכוכב הבלתי מעורער של האדומים, בלט עם 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מי שנעלמו בצד האדום היו דווקא השחקנים הישראלים המובילים שסיימו את המשחק עם 12 נקודות בלבד. ירושלים, מיום ליום, הופכת להיות יותר ויותר דומה ליריבה הצהובה מתל אביב. 

אפרופו הקבוצה הצהובה מתל אביב. המשימה הבאה של האדומים מירושלים תהיה לנצח את הצהובים במשחק הראשון ביניהן העונה, בהיכל מנורה מבטחים. אם האדומים רוצים לשחזר את הזכיה באליפות המדינה, ניצחון בתל אביב על המקומית, תחשב הצהרת כוונות אמיתית ורצינית, שהזכיה באליפות אשתקד לא הייתה מקרית.