נתן זהבי
נתן זהביצילום: משה שי, פלאש 90

סגן שר החינוך מאיר פרוש תקף הערב (ה') את שדרן הרדיו נתן זהבי שלגלג על הקמפיין הקורא לבדוק מזוזות באמצעות האפליקציה 'מזוזון'.

פרוש תקף את זהבי ואמר כי "יש מי שמנסים להכפיש את מסורת ישראל ולהשניא אותה על הציבור היהודי באמצעות דמגוגיה וליצנות. בבחירות זה היה גרבוז, עכשיו זה זהבי. הם לא מייצגים את עם ישראל שכן מנשק מזוזות".

לדברי פרוש, "הקריאות של זהבי נגד עם ישראל שמנשק מזוזות בתור 'מטומטמים', זו הסתה כנגד אותו ציבור בקרב משרדי הממשלה, והפקידים ברשויות המקומיות, האמורים לטפל בציבור זה. חבל שיש קומץ באוכלוסייה הישראלית שלא מפנים את העבודה שהציבור הישראלי מחובר למסורת ישראל".

מה ש"הקפיץ" את פרוש הם דברי הפתיחה שאמר זעבי בפתח תוכניתו נגד מנשקי המזוזות. זהבי תיאר את המזוזה כ"חתיכת פלסטיק שפועל ערבי הרכיב. אתם דבילים? אם מישהו ינשק מזוזה ומחבל יבוא אליו וירצה לרצוח אותו, הוא לא ירצה לרצוח אותו בגלל שהוא נישק מזוזה כשהוא יצא מהבית?.

"תגידו לי אתם זוכרים את הרצח בבית הכנסת בירושלים? הקדוש ברוך הוא שמר על בית הכנסת? הוא שמר על קבר יוסף מפני מציתים? הקדוש ברוך הוא שמר על משפחת פוגל שנשחטה בביתה? ואחר כך שאומרים לכם שאתם פרמיטיביים אתם כועסים", דברי זהבי.