מכבי ראשל"צ תארח הערב (19:00) את קבוצת איינסי קרסיורסק הרוסית, למשחק במסגרת המחזור השני בפיב"א יורופ קאפ. בפעם האחרונה אירחו הכתומים קבוצה אירופית למשחק רשמי לפני תשע שנים.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק כשהן במאזן 0-1 במפעל האירופי, כשהקבוצה של דרוקר רשמה במחזור הראשון ניצחון חוץ יוקרתי על קאלב קרמו האסטונית 81-92. כריס רייט הוביל בשבוע שעבר את קלעי הכתומים עם 25 נקודות. ונרשם משחק מצוין גם לדריל מונרו עם כמעט טריפל דאבל של 12 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

במשחק המקביל בבית, רשמה הקבוצה הרוסית ניצחון ביתי על אקדמיק סופיה 68-75, אחרי שפיגרה ברב שלבי המשחק.

השחקנים המובילים אצל האורחת הם הזרים טוני טיילור וד'י.ג'יי קנדי ששיחק בעבר בהפועל חולון, ושחקן בולט נוסף הוא פאבל ספירדונוב, שחקן ישראלי לשעבר שלא הגיע הקבוצה.

מדובר בקבוצה גבוהה יחסית, שני שחקני פנים חזקים: טים אולברכט הגרמני (2.10), ואנטון נסטרנקו הרוסי (2.12).

למרות הפתיחה היפה של הרוסים ביורופ קאפ, מתקשה איינסי בליגת ה-VTB החזקה כשהיא עם ניצחון אחד בלבד מתוך 5 משחקים. איינסי רשמה ניצחון בלטביה על ריגה, אך הפסידה לזניט סנט פטרסבורג, מינסק מבלארוס, נימבורק מצ'כיה ואוטודור סרטוב הרוסית.

ראשל"צ, שהיתה מושלמת בליגה, מגיעה אחרי שספגה הפסד ראשון העונה מבני הרצליה, והיא תרצה להתאושש הערב.

המאמן, שרון דרוקר כבר מוכן: "מצפה לנו משחק אגרסיבי מול קבוצה שהרבה הכתירו אותה כטובה בבית. אנחנו נצטרך לשחק משחק קבוצתי, אחד בשביל השני בשני צדי המגרש".

אחד משחקניה הזרים של הקבוצה, טוני יאנגר מוסיף: "אנחנו רוצים לבוא עם הרבה נחישות והרבה תיאום בנינו. המטרה היא להיות מרוכזים ולהמשיך לשחק חזק על מנת לנצח את המשחק ולהתקרב צעד נוסף אל עבר השלב הבא".

למכבי ראשל"צ לא יהיה הרבה זמן לנוח אחרי הערב, משום שמצפה לה משחק קשה במוצאי השבת הקרובה, מול האלופה הפועל ירושלים.