הובלות מעבר דירה
הובלות מעבר דירהצילום: פלאש 90

בישראל, וגם בעולם כולו, מתוכננים מעברי הדירה בעונת הקיץ ובאביב.

זה נובע מסיבות רבות, כמו להכין את הבית לפני תחילת שנת הלימודים ולמקם את הילדים בסביבתם החדשה, מזג האוויר הוא נוח יותר ואין סכנה להרטיב את הארגזים, ואפילו שעות האור הן רבות יותר ומאפשרות את ההגעה ליעד החדש וסידור הבית אל תוך הלילה.

אולם אם אתם רוצים לחסוך וליהנות מיתרונות נוספים, כדאי לכם לשקול דווקא הובלות בחורף.

למה כדאי לעשות הובלות בחורף

בודדים האנשים שמעולם לא חוו לפחות מעבר דירה אחד. לרוב מדובר על הרבה יותר. התסריט ידוע ומוכר מאד: מגיע הקיץ, מתכננים את המעבר, מתקשרים לחברת ההובלות ומגלים שאין מובילים פנויים במועד הרצוי לכם.

אם כבר מצאתם מוביל פנוי, המחירים שהוא יציע לכם יהיו גבוהים במיוחד. למה? בגלל הביקוש. יש כל כך הרבה אנשים שעוברים בקיץ, שתמיד יימצא זה שיסכים לשלם את הסכום שעבורכם הוא נתפס כגבוה.

בצער אתם מתחילים להתפשר, לא בודקים לעומק את חברת ההובלות, הביטוחים והזמנת העבודה ולעתים אתם לא שלמים כלל וכלל עם החברה אותה הזמנתם.

לא תמיד מתאפשר לנו לבחור את מועד המעבר. לעתים מדובר בחוזה שכירות שהסתיים בדיוק בקיץ, או הבית שבניתם מוכן, דווקא בקיץ. אולם אם יש לכם ברירה, למרות הקור והגשם, כדאי לשקול בחיוב הובלת חורף.

בגלל המחיר

בחורף יש פחות הובלות והביקוש יורד. כשהביקוש יורד יסכימו חברות ההובלה להוריד מחירים בצורה משמעותית, בידיעה שהתחרות רבה ויש לכם מקום לבצע השוואת מחירים.

בגלל השירות

הובלות בחורף, מבטיחות לכם צוות שיגיע בדיוק בשעה שקבעתם, ללא איחורים ועיכובים. יכול להיות שבאותו היום אתם ההובלה היחידה של החברה והם ידייקו מאד להגיע. הם יבצעו את העבודה בזריזות ויעילות ומצד שני לא ימהרו מדי כדי להגיע להובלה הבאה שממתינה להם באותו היום.

בגלל מזג האוויר

כן. שמעתם טוב. החורף הישראלי אינו מאופיין בסופות טורנדו ושלגים. מקסימום יורד קצת גשם והרבה יותר נעים לסחוב ארגזים, לעלות ולרדת במעלה המדרגות כשהאוויר קריר יותר ולא מאפיין בלחות מטרידה ומציקה, שלא לדבר על חום כבד שחווה כל מי שעובר דירה בקיץ.

מעבר חורפי ומרענן

אם אתם עוברים לדירה שכורה תרוויחו גם מחירי שכירות זולים יותר. זה טבעי. בקיץ מתחילים לאכלס את הדירות סטודנטים שמתכוננים לשנת הלימודים, משפחות רבות, כאמור, מכוונות את המעבר לקיץ כך שיתאים לתחילת שנת הלימודים של ילדיהם והביקוש לדירות טובות עולה, איתו גם המחיר.

דירות שלא הושכרו במהלך בקיץ יושכרו בחורף במחירים נמוכים יותר, כך שחסכתם גם בדמי השכירות.

חשוב לציין שחברות הובלה טובות ואמינות, עם ניסיון וותק מקצועי יתנו לכם שירות נהדר גם בקיץ, אולם קיים סיכוי שלא תצליחו לקבל מהם שירות מאחר והם יהיו עמוסים בהזמנות קודמות.

ההמלצות ניתנו באדיבות פורטל הובלות בישראל, האתר המקיף בתחום הובלות לפרטיים ולעסקים בכל חלקי הארץ, בקיץ וגם בחורף.