ארבעה משחקים יתקיימו הערב (ראשון) בליגת העל הישראלית שבכדורסל, אך נראה שזה המעניין ביותר, יהיה בין מכבי תל אביב למכבי אשדוד/ באר טוביה, ולאו דווקא בשל הכדורסל שנראה מהשתיים או העניין הרב מבחינת היריבות בין השתיים.

שאלת השאלות בליגת העל הישראלית היא מי ימונה למאמן מכבי ת"א בכדורסל? לא מתי, לא אם, אלא אמי. כי מבחינת הנהלת מכבי ת"א, אם היה מישהו מתאים פנוי לאמן את הקבוצה, גודס לא היה עומד על הקווים כבר מזמן. אחרי הפסד נוסף ביורוליג ביום חמישי האחרון, הפעם לבאמברג הגרמנית, גם אחרון המתנגדים לפיטוריו של גודס בהנהלה הצהובה מבין כי אין מנוס מכך. נראה שהמאמן הצהוב יכול היה להוציא מהקבוצה שלו הרבה יותר, אך נראה שזה לא יקרה עוד העונה.

אם לא מספיק לצהובים ההפסד האחרון ביורוליג והיכולת הרעה שמציגים השחקנים שעל הפרקט, אל המשחק מחר יעלו אלה ללא אחד מהשחקנים היחידים שעוד מנסה להציל משהו מהעונה, הלא הוא דווין סמית'. אל סמית' יצטרפו גם דגן יבזורי וארינזה אונואקו שלא ייקחו חלק במשחק, ולצהובים מחכה משימה קשה מול הקבוצה של צביקה שרף. 

עם כל הכבוד לפערים שעל הנייר בין השחקנים התל אביבים לאלה מאשדוד, דווקא על הפרקט השחקנים מאשדוד מציגים עד כה העונה מספרים טובים הרבה יותר. האם משחקה של מכבי יהיה משחקו האחרון של גודס בקבוצה?

גודס מצידו מסרב להכיר בכך שעיקר הבעיה כרגע של הקבוצה היא בו וביכולת שלו להשפיע על השחקנים, כשחזר ואמר לפני המשחק מחר, כי הבעיה היא בשל כך שהקבוצה עוד לא מחוברת וחדשה. "השחקנים מאוד מרוכזים, הכנתי אותם לתקופה הלא טובה כי מאוד טבעי לקבוצה חדשה שהסערה תגיע אחרי חודשיים של עבודה, ולצערי זה קרה. במצב הזה צריכים להיות הכי ביחד שאפשר, לעבוד קשה וללכת לבסיס של הכדורסל. כל אחד צריך להרים את הביטחון שלו ברמה האישית וברור שגם ברמה הקבוצתית ואני בטוח שאנחנו נמצא את הדרך".

עוד אמר המאמן הצהוב, כי הוא אינו חושש למעמדו בקבוצה. "גם לפני שבועיים הייתה אותה סיטואציה ועברתי אותה, ועכשיו אני כבר יותר אפתי לכל מה שכתוב. אני משתדל שזה לא יפגע בקבוצה או בשחקנים, ואמרתי להם שאני מנסה לקחת את כל האש אליי כי לי אין בעיה להתמודד עם זה. יש פה הרבה חבר'ה חדשים שהלחץ לפעמים משפיע עליהם ואני מנסה שזה לא יקרה. אנחנו נישאר מאוחדים וחזקים עד הסוף, לא ניתן לשום כוח מבחוץ להשפיע עלינו או להוציא אותנו מהדרך שלנו. אנחנו קבוצה חדשה, יש משברים בעונה ואנחנו צרכים לעמוד בהם בכל הכוח".

על התחושה כי בהנהלה רק מחפשים מישהו אחר שימצא לנכון לקחת את הקבוצה, אמר גודס, "לפני שבועיים דיברו איתי מההנהלה, אמרו לי 'הכל בסדר, תעשה את העבודה ותתנתק מהרעשים, זה לא נכון מה שמדברים בחוץ, אנחנו איתך לכל אורך הדרך'. אני לא אחראי על מה יוצא החוצה, אבל אני כן נפגש פה יום-יום עם האנשים של הקבוצה ומדבר איתם. אנחנו מנסים ביחד למצוא את הפתרונות, הרי זה לא רק אני לבד במערכת". 

יתר משחקי המחזור: הרצליה תארח את מכבי חיפה, נהריה את קריית גת במשחק קצוות גיאוגרפי, ונס ציונה וחולון ינסו לנצח לאחר הפסד במחזור הקודם לירושלים ומכבי בהתאמה.