קבוצה טובה נמדדת דווקא בימים קשים, בימים בהם היא לא מצליחה להביא את עצמה לידי ביטוי ולעשות את הדברים להם היא רגילה. קבוצה מצויינת נחשבת ככזו, כשלמרות כל אלה, היא מצליחה לצאת עם נקודות ממשחק שכזה. כזו היא בית"ר ירושלים של העונה, כי יותר משרואים בקבוצה הירושלמית כדורגל, רואים בה הרבה אופי, לחימה והקרבה.

הערב (ראשון), בית"ר הצליחה על אף ערב חלש לצאת עם מלוא הנקודות מאצטדיון סמי עופר שבחיפה, מול מכבי המקומית, כשניצחו אותם בתוצאה 2:0.

אם לדייק, המשחק הערב, יותר משהוא ניצחון של בית"ר, זוהי התרסקות של מכבי חיפה. שתי הקבוצות אמנם לא הציגו משחק גדול, אך ממכבי חיפה היה אפשר לצפות להרבה יותר. הירוקים שוב נראו רע מאוד, וספגו הפסד ביתי נוסף, כזה שמשאיר אותם לאחר עשרה מחזורים מתחת לקו האדום.

האכזבה בחיפה רבה, כשבמשך 85 דקות, נראה היה שהירוקים בדרך להשיג נקודה אחת במשחק הערב, אך עקיצה של הירושלמים בדקות ה-85 ו-89 פירקו את הירוקים והותירו אותם המומים עם שריקת הסיום. 

המחצית הראשונה של הירוקים הייתה טובה, כשאלה עלו בטירוף למשחק והציגו לפרקים כדורגל טוב. הקבוצה הירושלמית שרצתה לתקוע יתד במקום השלישי בטבלת הליגה לא הזכירה את זו משני המחזורים הקודמים במהלכם ניצחה את מכבי תל אביב והפועל רעננה החזקות, ובמכבי חיפה היו שהאמינו כי הם יכולים לנצח את המשחק. 

המחצית השניה הייתה נטולת אירועים ו-30 אלף אוהדים שהטריחו את עצמם במזג האוויר הסוער שבחוץ, כבר חשבו איך הם חוזרים לבית מהר. ואז הגיעה הדקה ה-85, וצמד המחליפים של בית"ר, צעירי ודובב גבאי פירקו את הגנת הירוקים בדרך לשער ראשון ומפתיע במשחק. השער הראשון פירק לא רק את ההגנה הירוקה, כי אם גם את האופי של אלה, ולעומר אצילי רק נותר לכבוש את השני.

בית"ר עם ניצחון שלישי ברציפות, חיפה לא מצליחה לעצור את כדור השלג. האם במחזור הבא מול הפועל תל אביב היא תעשה זאת?