לאחר שבאירוע המרכזי בי"ט כסלו בשנה שעברה נאלצו מאות גברים ונשים לצפות באירוע דרך מסכי ענק מחוץ לבנייני האומה, השנה מתכננים המארגנים להכפיל את האירועים ובכך לאפשר לכ-15,000 איש להשתתף במופעים.

במקום יום אחד, יתקיימו שלושה ימים של אירועים. האירועים לגברים יתקיימו ביום ראשון י"ז כסלו בערב וביום שני י"ח כסלו בערב כשביום שני אחר הצהריים יתקיים אירוע מיוחד שמיועד רק לתלמידי הישיבות התיכוניות. ביום שלישי י"ט כסלו יתקיימו שני אירועי ענק לנשים אחר הצהריים ובערב.

במהלך הימים יתקיימו שיעורים בחסידות לצד יריד ספרים יחידי מסוגו הכולל 2,000 מ"ר של ספרי עולם החסידות שיימכרו כולם במחירים חסרי תקדים של ארבעה ספרים במאה ש''ח ללא יוצא דופן. עשרות כותרים חדשים, ספרי ילדים ודיסקים, ובנוסף מבטיחים המארגנים הפתעות רבות נוספות לאורך כל היום.

בשיאו של הערב יתקיים המופע "צמאה" מניגוני בעל התניא שישלב את הזמרים אברהם פריד, אביתר בנאי ויונתן רזאל, את הנגנים חיליק פרנק, דניאל זמיר ולהקת הלב והמעיין בניצוחו של נאור כרמי.

באערועי הגברים ייערך גם טיש בהשתתפות הרב מיכי יוספי והרב שבתי סלבטיצקי ובאירועי הנשים תשתתף גם הרבנית ימימה מזרחי וכן הרב יהושע שפירא.

אהרן לוין, ממארגני האירוע אמר "כלקח מהשנה שעברה בה הביקוש היה גדול באופן משמעותי מיכולת הקיבול של האולמות החלטנו להרחיב את הארועים ואנו מקווים שההגדלה תאפשר לכל הקהל שרוצה להגיע לשריין לעצמו מקום באולם ולהיות חלק מחוויה יחודית לנשמה.

"אנו מבקשים מהבאים לרכוש כרטיסים בהקדם באתר י"ט כסלו ולא לחכות לרגע האחרון כי אז יתכן שלא ישארו מקומות באולם", הוסיף.