בלאט. ירשום שיא חדש?
בלאט. ירשום שיא חדש?צילום: רויטרס

אחרי שישה משחקים בהם מנצחת קליבלנד קאבלירס, קבוצתו של המאמן הישראלי אמריקאי דייויד בלאט בקלות, הלילה (בין שלישי לרביעי), התקשו בלאט ושחקניו מול יוטה ג'אז, אך גם זה לא מנע מהם לנצח בסיומו של המשחק, בפעם השביעית ברציפות מתחילת העונה. 

ניצחונם הלילה של בלאט ושחקניו על יוטה, משווה למעשה את פתיחת העונה הטובה ביותר של הקבוצה, שיא שנרשם לפני 17 שנים. ניצחון נוסף, על ניו יורק ניקס במשחקה הבא, יביא את בלאט לרשום הישג על שמו בקבוצה מהליגה הטובה בעולם.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כששתי הקבוצות מציגות מספר רב של שחקנים שקולעים מכל מקום על הפרקט, וביסום הקאבס מנצחים בתוצאה 114:118 ועולים למאזן של שבעה ניצחונות והפסד בודד אחד, אי שם במשחק הראשון של העונה. 

אצל קליבלנד בלטו מו וויליאמס שממשיך לשמור על יציבות כשסיים עם 29 נקודות (4 מ-4 מחוץ לקשת) וכמובן גם לברון ג'יימס שהוליך את רשימת הקלעים עם 31 נקודות, 17 מתוכן ברבע האחרון והמכריע.

כאמור, 17 שנים חלפו מאז הקאבס פתחו כך את הליגה. ולרגעים במשחק הלילה נראה היה שהיא לא תצליח לשחזר את ההישג הגדול, כשהפסידה ברבעים השני והשלישי לאורחים מיוטה.

אל הרבע הרביעי והאחרון עלו שתי הקבוצות כשלוח התוצאות הראה שיוויון 80:80, ויוטה פתחה פער של ארבע נקודות, שש דקות לסיום המשחק, 98:94. מי אם לא לברון ג'יימס היה שם בשביל בלאט וקליבלנד. 

לברון סחף את הקבוצה שלו לריצה של 0:10, וקליבלנד עלתה ליתרון שש נקודות. האורחים מיוטה לא ויתרו והחלו לצמק את התוצאה, אך מי שהיו שם הפעם עבור הקבוצה היו טריסטן תומפסון ומו וויליאמס המצויין, שבשני מהלכים קבעו את תוצאת המשחק, 114:118 לבלאט וקליבלנד.