אלי ישי בקברו של הרב יוסף
אלי ישי בקברו של הרב יוסףפלאש 90

אני מקבל פניות רבות בעקבות הראיון שהעניק אריה דרעי לערוץ 10 ובו סיפר שהציע לי לשוב לתנועת ש”ס ולסייע בגיוס כספים לכיסוי חובות תנועת “יחד”, אך לא נעניתי. 

כיצד סירבתי ל”איש השלום”? שואלים אותי. וזו אכן שאלה מצויינת כי מי שמכיר אותי יודע שאינני איש מלחמה. 

אז ראשית, אני מניח שלא תופתעו אם אומר לכם שמדובר בתרגיל תקשורתי שנועד להציג אותו כשוחר שלום מה שרחוק מהמציאות כפי שאפרט בהמשך. אבל לפני הכל, חשוב לי להזכיר: הבהרתי בצורה ברורה אינספור פעמים שדרכינו שונות. דרעי, איש שמאל בדעותיו, ואני נטוע עמוק בימין.

הוא מאמין בשלטון יחיד והפיכת החכי”ם לבובות, ואני מאמין במתן חופש פעולה וביטוי לח''כים. אני סבור שרבות מההצלחות בתקופת היותי יו”ר ש”ס נעוצות בגישה הזאת, ואפס ההישגים שלה בקדנציה הנוכחית נובעים משיתוק החכי”ם באמצעות השלטת הדיקטטורה. אני איש של יושר ומוסר, לדרעי סגנון משלו.

לאסור על חכ”י ש"ס להתראיין בתחנת הרדיו “קול ברמה” כי אני מיודד עם בעליה, זה רק חלק צנוע מ”מפעל השלום” שמנהל דרעי לאחר הבחירות. להפעיל את אנשיו שיאיימו על בעלי עסקים וארגונים לבל יהינו לפרסם בתחנה, לפטר את דוברו של חה”כ מרגי כי הוא קרוב משפחתי, לפטר את מזכיר הסיעה הותיק, לאסור על ח”כי ש”ס לבוא ולנחם אותי בשבעה על אחותי המנוחה ז”ל והרשימה עוד ארוכה.

אז אל תקנו את ההצגה התקשורתית הזאת. מורי ורבי מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט”א הושיט את שתי ידיו לשלום ונדחה בבוז.

תנועת “יחד” היא דרך. של אמת, של יושרה, ניקיון כפיים, לא קונים אותה בכסף למרות שהיא זקוקה לו. אנחנו נמשיך להאמין בערכים שלנו וללחום למענם ולא ניפול למלכודות דבש וספינים. אם כנים דבריו, כל אחד יפעל בבחירות הבאות בדרכו, ע”פ דעת רבותיו, מבלי להפריע ולהזיק לשני - "נהרא נהרא ופשטיה".