ההרוגים בפיגוע
ההרוגים בפיגועצילום: באדיבות המשפחה

אולפנת צביה בישוב כוכב יעקב בבנימין יוזמת "ערב חיזוק לנשים" במקום שבו הייתה אמורה להתקיים מחר (שלישי) החתונה של משפחת ליטמן מקריית ארבע.

בערב החיזוק שיתקיים בבניני האומה בירושלים, בסיוע רשת החינוך "צביה", תשתתף גם הרבנית ימימה מזרחי שתבקש לחזק את הנשים בצל הפיגוע הקשה שאירע סמוך לישוב עתניאל ביום שישי האחרון שבו נרצחו הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל הי"ד.

החופה כאמור הייתה אמורה להתקיים מחר בבנייני האומה אך בוטלה בשל האסון והשבעה על הנרצחים.

יהודית ליברמן, מיוזמות האירוע, סיפרה לערוץ 7, "ראינו לנכון לקיים אירוע שירומם את רוח העם באותו אולם חתונות שבו הייתה אמורה להתקיים החתונה של שרה תחיה ושל אריאל, ובעצם לנצל את המקום ואת הזמן ולקיים ערב חיזוק לנשים".

כאמור, האירוע יתקיים מחר בשעה 18:15 בבנייני האומה בירושלים. במהלך הכנס ינאמו גם הרב משה ביגל, רב המועצה המקומית מיתר ואביו של אריאל החתן המיועד, הרב שמואל אליהו - רבה של צפת, הרב ירחמיאל ויס - ראש הישיבה לצעירים וכן הרבנית ימימה מזרחי. בסוף הערב יופיעו הזמרות אודהליה ברלין ורוחמה בן יוסף.

ההזמנה לארוע
ההזמנה לארועיח"צ

ליברמן גם סיפרה על תגובת המשפחה לאירוע, "הבוקר נוצר קשר עם המשפחה והם ממש ברכו על היוזמה. קיבלנו תגובות מדהימות מכל הארץ".

באולפנה בכוכב יעקב מציינים כי מדובר ביוזמה של תלמידות האולפנה שגם הוציאו לפועל את הרעיון וגייסו את האומניות ואת הדוברים שנענו ברצון להזמנה.

ההזמנה לחתונה שבוטלה ערוץ 7

"נקים בית שימשיך את הדרך של אבא ונתנאל"

נזכיר כאן כי הכלה שרה תחיה ליטמן, בתו של הרב יעקב ואחותו של אחיה נתנאל הי"ד, סיפרה בראיון מרגש לערוץ 7 כי הכאב הוא גדול אך בכוונתה להמשיך את חייה ולהקים את ביתה בדרכו של אביה.

שרה תחיה סיפרה על היחס של אביה לארוסה, "אבא התייחס לאריאל כמו אל בן. אחרי האירוסין הוא הלך לקנות לו ספרים במתנה, ובהקדשה הוא כתב 'לאריאל בננו היקר, מזל טוב לשבת חתן'. אבא אהב מאוד את אריאל. ואריאל ואני נקים עכשיו בית שימשיך את הדרך של אבא ונתנאל. הרוח שלהם תהיה איתנו בחתונה והרוח שלהם תהיה איתנו בחיים".

"עם ישראל ימשיך את הדרך שלהם בגאווה. אנחנו נמשיך לנסוע בגאווה בצירים. הערבים לא יגדעו לנו את השגרה. אנחנו נמשיך בשגרה. ה' ייתן לנו כוח כמו שעכשיו הוא נותן לנו. ואנחנו מקווים שהממשלה והמדינה יעשו את מה שהם צריכים לעשות".

אריאל הוסיף, "אנחנו נתחתן ואנחנו נמשיך. החיים לא נעצרים. אנחנו נחזיר את השמחה למשפחות. אנחנו נמשיך את מה שהם השאירו לנו ונקים בית בדרך שהם התוו לנו".