מחוייבים לבנייה בירושלים ובהתיישבות

יו"ר שדולת ארץ ישראל בכנסת, ח"כ יואב קיש, מברך היום (שלישי) בשיחה עם ערוץ 7 על ההחלטה לאשר בנייה בירושלים.

"אני מאוד שמח על ההחלטה לחידוש הבנייה בירושלים אני חושב שאנחנו ממשלה עם מדיניות לאומית נחזק את הבנייה בירושלים ובכל יהודה ושומרון. זה צעד ראשון אבל אני חושב שאנחנו מצביעים פה על כיוון מדיני ברור, ואני מברך ומחזק  את ראש הממשלה בהחלטה", אמר קיש.

קיש התייחס גם להוצאת את התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק ולעיתוי קבלת ההחלטה בנושא, "אני חושב שההחלטה להוציא את הפלג הצפוני מחוץ לחוק 'מתבשלת' כבר הרבה זמן, יכול להיות שהאירועים בפריז רק חידדו את החשיבות והנחיצות של ההחלטה הזו, לכן ייתכן שיש קשר בעניין הזה אבל הדבר הזה היה צריך להעשות כבר מזמן וטוב שנעשה".

"לגביי הבנייה אנחנו כל הזמן נמצאים תחת לחץ אמריקאי ואירופאי שמונע ממנו את הדבר, לנו יש מדיניות ברורה של חיזוק הבנייה וחיזוק ההתיישבות. אני שמח שראש הממשלה מצא את ההזדמנות להראות את המחוייבות לירושלים".

קיש הוסיף כי השדולה תמשיך לפעול לקידום בנייה גם ביהודה ושומרון ולא תסתפק בבנייה בירושלים.

כזכור בשבועיים האחרונים קיים "מטה היישובים להפשרת ההקפאה" קמפיין מאסיבי כנגד השר נפתלי בנט וחברי הכנסת בבית היהודי ובליכוד בדרישה להקפיא את ההצבעות בכנסת עד להפשרת ההקפאה.

במהלך סוף השבוע האחרון אף הופצו מודעות וסרטון רשת תחת הכותרת "ביבי מקפיא אותנו ובנט שותק". הבוקר כאמור שווקו בירושלים כ 450 יח"ד חדשות.