אוהדי מכבי. רוצים לסיים עם טעם טוב
אוהדי מכבי. רוצים לסיים עם טעם טובצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שבאירופה משחקים מתבטלים ונדחים מחשש לפיגועי טרור מצידם של טרוריסטים איסלאמיים, נראה היה שאירועי הספורט אצלנו לא מושפעים מהטרור ההולך וגואה, עד היום. 

אזהרת מסע חמורה שמפרסמים באנגליה מעמיד בסימן שאלה את משחקה של צ'לסי האנגלית מול מכבי תל אביב, שאמור להתקיים השבוע ביום שלישי הקרוב באצטדיון סמי עופר שבחיפה. באזהרת המסע שפרסמו היום (ראשון) באנגליה נטען כי ישנו סיכון גבוה לטרור בישראל וכי ההמלצה היא שלא להשתמש בתחבורה ציבורית בתל אביב ומחוץ לה. 

משחקה של מכבי תל אביב מול צ'לסי האנגלית מתקיים במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, ובקבוצה האנגלית חוששים מכך שמספר קטן של אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה במשחקה החשוב מול האלופה הישראלית. 

מי שאינו חושש יתר על המידה מהמתרחש סביב הוא בלם האנגלים גארי קייהיל שאמר לתקשורת האנגלית, "שיחקנו כבר בסיטואציה דומה מול צרפת במסגרת משחק הידידות בשבוע שעבר. האבטחה הייתה מצויינת ואני מאמן שמי שהחליט על קיום המשחק ביום שלישי הקרוב יודע יותר ממני על המצב הביטחוני".

אין זו הפעם הראשונה בה צ'לסי מגיעה לשחק בישראל בצל פיגועי טרור כשבשנת 2001, עת שיחקה במסגרת גביע אופ"א מול הפועל תל אביב. למשחק ההוא הגיעה צ'לסי ללא 11 משחקניה הבולטים שחששו מהמצב הביטחוני והעדיפו שלא לקחת חלק במשחק. 

עבור הקבוצה האנגלית המשחק מול התל אביבים חשוב מאוד שכן כעת ממוקמים האנגלים במקום השני בבית האירופי כשבמאזנה 7 נקודות, מרחק של שלוש נקודות מהראשונה בבית, פורטו. האנגלים שרוצים לסיים במקום הראשון בבית, צריכים לנצח את הצהובים מתל אביב ובמשחק הבא תוכל לנצח את פורטו במאבק על המקום הראשון בבית.

מנגד במכבי תל אביב רוצים עוד לפני משחקם האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות לצבור ולו נקודה אחת.