מכבי תל אביב תארח מחר (שלישי, 21:45) את צ'לסי למשחק הביתי האחרון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, שבה עד כה הפסידה את כל משחקיה, אך כבשה שער אחד.

כזכור, במפגש הראשון הפסידו הצהובים 4-0, והמאמן סלבישה יוקאנוביץ' מקווה שהפעם זה יראה אחרת, גם אם המשחק לא יסתיים בניצחון.

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק שנערכה הערב הבהיר יוקאנוביץ': "אני לא חושב שצ'לסי הגיעו רגועים לאיצטדיון שלנו. הם למודים משנה שעברה אז איבדו נקודות מול מאריבור, אבל אני לא מצפה שנגיע להרבה הזדמנויות אפשרויות במשחק מחר".

יוקאנוביץ' מודע למגבלות של קבוצתו. "דיברתי פעמים רבות על השיפור. כן השתפרנו, אך כרגע זה לא מספיק לנו כדי לזכות בנקודות. הגישה המקצוענית שלנו היא לזכות במשחק. אנחנו נשחק מול קבוצה גדולה מחר ועלינו לנצל את המקסימום במשחק. אני מצפה שנציג את היכולת הטובה ביותר".

המאמן הוסיף כי "יש לפנינו עוד שני משחקים. עוד נשיג שש נקודות עוד נוכל להיות באירופה בחודשים הבאים. לא הגעתי כדי לדבר על צ'לסי. הכדורגל מלא ברגעים טובים ורעים, ואני בטוח שמוריניו יכין את הקבוצה שלו בצורה טובה".

קפטן מכבי תל אביבי, ערן זהבי נשמע אופטימי. "יש לנו הזדמנות נהדרת לשמח את הקהל שלנו, לא בגלל שאנחנו מתמודדים מול קבוצה קלה, אלא בגלל המעמד. אני נזכר במחזור הקודם מול צ'לסי שאמרו שהם בתקופה לא טובה והם ניצחו אותנו בארבעה שערים".

"אין תקופה טובה לתפוס את צ'לסי. הם ירצו להבטיח את המקום שלהם בשלב הבא. אנחנו בקו התקדמות חיובי באירופה ונקווה שנמשיך אותה מחר", הבהיר זהבי.