"עם ישראל חי" מחוץ לאולם החתונה

השידור המלא

בלי אבא ובלי נתנאל. שרה תחיה ליטמן נישאה הערב (חמישי) לארוסה אריאל ביגל, כשבועיים לאחר שאביה הרב יעקב ליטמן ואחיה נתנאל הי"ד נרצחו בפיגוע ירי סמוך לעתניאל.

החתן והכלה הזמינו את כל עם ישראל לחתונה, ובאמת לקראת השעה 22:30 הציפו המוני בני אדם את אולם השמחות ורבים עומדים סביבו בציפייה להיכנס ולרקוד עם הזוג הצעיר.

בחתונה משתתפים אישי ציבור רבים, ביניהם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. הזמר החסידי אברהם פריד הפתיע את שרה תחיה ואריאל והגיע לבנייני האומה על מנת לשיר בחתונתם ולהרקיד את אלפי המשתתפים.

שרה נתניהו אמרה בחתונה, "מזל טוב לשרה תחיה ואריאל ולאמא נעה. אתם אגרתם כוחות לעמוד ביום הזה של שמחה מהולה בעצב כל כך גדול ובכאב כל כך גדול על האובדן של האבא והאח. אני אתכם מחבקת בשמי, בשם ראש הממשלה ובשם כל עם ישראל, אתכם ואת האחים הצעירים יותר ומברכת אתכם שתבנו בית לתפארת בעם ישראל".

ריקוד של מצווה ושל נחמה

החופה המרגשת

את החופה של הזוג הצעיר ערך ראש ישיבת ''מרכז הרב'' הרב יעקב שפירא. את שבע הברכות בירכו שני הסבים של הכלה, הרב הראשי דוד לאו, הרב הראשי לירושלים שלמה עמאר, הרב חיים דרוקמן והרב דב ליאור. את הכתובה הקריא הרב יהושע מגנס.

תחילת החתונה

שרה תחיה ליטמן ואריאל ביגל ביקשו להודות לציבור הרחב שהגיע לשמח אותם ביום שמחתם. ״עד לפני שבועיים אף אחד לא הכיר והתעניין בי ובאריאל ואז ברגע אחד ביום שישי בשיא ההכנות אבא ואחי נרצחו ע"י מחבל אכזר", אמרה שרה תחיה.

''אין רגע שאני לא מתגעגעת לחיוך של נתנאל, לענווה והצניעות של אבא וזה ילווה אותי תמיד. אבל דווקא מתוך הכאב בחודש הגבורה לפני חנוכה נפיץ ביחד עם כל עם ישראל אור עצום של שמחה, נתינה ואהבה שעם ישראל הרעיפו עלינו", הוסיפה.

בחתונה בלטה נוכחותם של כ-200 בני נוער לבושים במדי מד''א, חבריו של נתנאל הי"'ד להתנדבותו בארגון להצלת חיים. חברו אבישי שפירא סיפר: "הרגשתי שאני חייב להגיע לשמח בחתונה, ההרגשה היא מעורבת, מצד אחד העצב הוא גדול מאוד והכל עדיין עוד טרי ומצד שני יש את שמחת החתונה שזה רגע שמח ומרגש, והיום אני מרגיש שאני צריך לפנות את המקום של העצב ולשמח את הכלה והחתן ובני המשפחה באירוע החשוב הזה".

מנכ"ל מד"א אלי בין שהגיע לשמח את הזוג בחתונה סיפר כי "במהלך ימי השבעה ביקרנו בבית משפחת ליטמן והתרשמתי עמוקות מהמשפחה הנפלאה והמיוחדת הזאת,

"באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. משפחת ליטמן היא חלק ממשפחת מד"א והגענו לכאן היום עם חבריו של נתנאל ז"ל על מנת לשמח את אחותו ואת כל המשפחה. אנו מקווים שמעתה נתראה אך ורק בשמחות", הוסיף בין.

הכלה יוצאת מביתה לחתונה