עטר. חיפה חזרה לסורה
עטר. חיפה חזרה לסורהצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

משחקי רבע הגמר של גביע הטוטו בכדורגל יצאו לדרכם הערב (שלישי), כשמכבי חיפה אירחה את הקבוצה מפתח תקווה באצטדיון בנתניה, בשל שזרוע שעובר אצטדיונם החדיש שבחיפה. 

מפעל גביע הטוטו בכדורגל הוא שולי בחשיבותו בקרב קבוצות ליגת העל, וכל הניסיונות בלשנות זאת לא הועילו. משכך, עלו הערב שתי הקבוצות עם הרכב משני, אך גם זה לא מקל בהפסד של הירוקים מהכרמל הערב, כשאלה הזכירו את פתיחת העונה הרעה שלהם, זו שחשבו כי יצאו ממנה כבר.

מכבי חיפה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בכל חמשת מפגשי הליגה האחרונים, והצליחה לכבוש מולה רק בפנדל מפוקפק של אלירן עטר בתוספת הזמן של המשחק האחרון, וגם הערב המשיכה את היכולת הרעה מולם, כשהפסידו בתוצאה 1:0 במשחק רבע הגמר הראשון מבין השתיים ביניהן. 

השחקנים של רוני לוי הציגו משחק חלש ונרפה מאוד, כשכבר מהדקה השישית היו בפיגור של שער אותו כבש שחקנם לשעבר, דור חוגי, המושאל מהם לפתח תקווה. 

כדי להבין את חולשת חיפה ואת האדישות של שחקניה, אזי שהרחקתו של חלוצה איתי שכטר שנכנס במחליף והיה על המגרש 24 דקות בלבד, מספרת את הכל. השחקנים של רוני לוי התקשו לסכן את הקבוצה של רן בן שמעון, וירדו מנוצחים בסיום.

מכבי פתח תקוה נותרה מושלמת בגביע הטוטו עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, ובעוד שבועיים תשחק את משחק הגומלין מול הירוקים. מי תעפיל אל חצי הגמר?