נתקע בתוך סבך. סוואן מול הרצליה
נתקע בתוך סבך. סוואן מול הרצליהצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

כשמאזן הניצחונות בהיכל הקריה שבאשדוד עומד דווקא לטובת האורחים מהרצליה, וכשהמקומיים חסרים את צ'ארלס תומאס שספג עונש השעיה ממשחק אחד בעקבות עבירה חמורה על שחקן יריב במחזור הקודם, אשדוד פתחה את המחזור העשירי בליגת ווינר סל עם הפסד ביתי דרמטי להרצליה בתוצאה 89:88. 

אחרי ההפסד במחזור הקודם לראשון לציון, אחרי פתיחת עונה טובה, האשדודים רושמים הפסד שני ברציפות בליגת העל שבכדורסל, הפסד שמחזיר אותם לפרופורציות ולמקומם הטבעי בטבלת ליגת ווינר סל. 

המשחק נפתח עם כדורסל מהוסס ומבולבל של שתי הקבוצות, כשהראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה האורחת מהרצליה. לאחר 10 דקות ראשונות של משחק, האשדודים ירדו בפיגור קל בלבד, 19:15, בזכות מי אם לא אייזאה סוואן, שחקנם הטוב ביותר. 

אשדוד ניסתה להפוך את התוצאה על פיה בתחילת הרבע השני, אך ההגנה של הרצליה לא איפשרה לשחקניו של צביקה שרף הוותיק, ומנגד בהתקפה המשיכה לנצל את החור האשדודי כדי לפתוח פער מבטיח כששלשה של סטיבן דניס סידרה לה יתרון 30:23.

שחקניו של שרף עוד ניסו להידבק, אך עם זריקות רבות לשלוש נקודות שלא נכנסו, לא הצליחו ואל המחצית ירדו שתי הקבוצות כשהרצליה מובילה, 41:34.

הרבע השלישי המשיך להיות בסימן הרצליה כשאלה פתחו פער דו ספרתי, 47:36. האשדודים המקומיים לא ויתרו והצליחו להשוות את התוצאה בעזרת סוואן ויהונתן שולדבראנד. המשחק כאילו נפתח מחדש ושתי הקבוצות סיפקו משחק משובח עם הגנה טובה והתקפות יצירתיות. האשדודים עוד הצליחו להפוך את התוצאה ולהוביל בפעם הראשונה במשחק עם 54:59, אך הרצליה לא הסכימה לוותר על המשחק ולקראת הרבע הרביעי והמכריע ירדה ביתרון קל, 62:59.

הרבע האחרון היה כולו מלא מהפכים וחילופים בהובלה, כששתי הקבוצות לא הצליחו לפתוח פער גדול. אור סולומון עוד העלה את אשדוד ל-85:86, שניות ספורות לפני סיום המשחק, אך שמונה שניות לסוף, דניס קבר שתי נקודות עם כדור שכבר עשה את דרכו אל מחוץ לטבעת, ובסיום הרצליה מנצחת 89:88 ומנחילה לאשדוד הפסד שני ברציפות בליגת ווינר סל.

לאשדוד הרבו לקלוע: סוואן (11 ריבאונדים, 13 אסיסטים, 9 איבודים) וגלאדנס (7-7 מהשדה, 10 ריבאונדים) 16 כ"א, גארט 15 (9 אסיסטים), סולומון (7 ריבאונדים) ושולדבראנד 13 כ"א, הול 11, וורקמן 4.

לבני הרצליה: סינלגטון 19 (3-6 לשלוש, 8 ריבאונדים), דניס 15, קרופורד 14, זליקוביץ' 10 (7 ריבאונדים), סמואלס ורוט (9 אסיסטים) 9 כ"א, אנג'אי 8, משעור 5.