אצילי. התכבד בשער השני הערב
אצילי. התכבד בשער השני הערבצילום: פלאש 90

אל מול יציעים דלילים מאוהדים ככל הנראה בשל הקור העז שפקד את הבירה הישראלית, אירחה הערב (ראשון) בית"ר ירושלים את עירוני קריית שמונה. בעבר, משחקים כגון אלה היו נגמרים לרעת הירושלמים, אך נראה שחולשת היריבה שממול, הרעב של השחקנים הירושלמים ומזג האוויר הקפוא שינו את המומנטום בין השתיים, ובית"ר השיגה ניצחון ראשון מזה זמן רב על הצפוניים, ניצחון שמעמיד אותם במקום השלישי בטבלת ליגת העל שבכדורגל עם סיום הסיבוב הראשון בעונה הנוכחית. 

הירושלמים הגיעו למשחק הערב אחרי ההפסד במחזור הקודם למכבי פתח תקווה, וכשהם רוצים להוכיח לאוהדים ולבעלים טביב כי ההפסד לפתח תקווה הייתה מעידה קטנה בדרך ליעד - תקיעת יתד במקום השלישי בטבלת ליגת העל שבכדורגל, מרחק נגיעה מבאר שבע ומכבי ת"א המוליכות. 

המחצית הראשונה הייתה נוראית מצידן של שתי הקבוצות כששתיהן לא הרבו להגיע למצבי הבקעה, ונראה היה כי האוהדים שרק מעטים מהם טרחו להגיע למשחק, צדקו כשלא באו. ואז הגיעה המחצית השנייה.

שוערה של הצפוניים חיימוב נפצע וזו הכניסה את מהדי זועבי, שוער מבטיח אמנם, אך חסר ניסיון ברמות הגבוהות. שלוש דקות לאחר מכן, הגיע השער הראשון של הבית"רים, ומשם אלה לא הביטו לאחור.

דושאן מאטוביץ' קיבל כדור נהדר מדן איינבינדר באגף שמאל והעביר רוחב חד למרכז הרחבה. לידור כהן, שפתח כחלוץ, התמקם היטב, קיבל את הכדור ומקרוב כבש את שער היתרון של הצהובים שחורים. לא עברו 12 דקות וקריית שמונה הוציאה כדור שני מהרשת, לאחר שניקיטה רוקאביציה הוכשל ברחבה על ידי זועבי השוער המחליף, ואת בעיטת העונשין מ-11 מטרים שלח עומר אצילי לרשת האורחים מהצפון וקבע את תוצאת הסיום, 0:2 לזכות הצהובים שחורים מירושלים. 

הבית"רים חוזרים אל מסלול הניצחונות במטרה לשחזר את רצף הניצחונות האחרון שלהם שעמד על ארבעה, עירוני קרית שמונה מצידה סופרת כבר חמישה משחקי ליגה ללא שער זכות ושישה משחקים ללא ניצחון.