כספות
כספותצילום: yosafe כספות

מהי כספת ?

כשאנו מדברים על כספות, אנו לא מתכוונים לכספות המוצגות בחנויות פרזול. אלא בכספת שנבנית מחומרים איכותיים. שימוש במנגנוני נעילה איכותיים ומשוכללים שיעניקו בטחון לתכולת הכספת.

על מנת שנדע להבחין בין איכות כספת אחת לחברתה, נציג כאן את המרכיבים הבסיסיים שמהם מורכבת כספת איכותית:

גוף הכספת -  גוף הכספת עשוי מפלדה חזקה במיוחד. ככל שעובי גוף הכספת עבה, זה משפיע על חוזקה ומניעת פריצה ע"י חיתוך/ריתוך וכד'. גוף הכספת נע בין 3-50 מ"מ. בכספות מסוימות יש דפנות כפולות וביניהם ממלאים בטון משוריין, ולוחות פלדה להגנה מירבית מפני פריצה או שריפה. עובי דופן כפול נע בין 50-100 מ"מ.

דלת הכספת- פתח הכספת הוא המקום היחיד שדרכו ניתן לחדור לכספת. לכן, דלת הכספת מהווה מרכיב חשוב בכספת. בתוכה נמצא מנגנון הנעילה, מערכת הבריחים וכל הדלת סובבת על צירים. כל האלמנטים שהזכרנו דורשים התייחסות: עובי הדלת לרוב עבה יותר משאר דפנות הכספת. מנגנון הנעילה אמור להיות מוגן מפני פריצה, באמצעות ריתוך/ניסור/קידוח הדלת. לכן ישנם מספר הגנות על מנת לצמצם את האפשרות הזו.

לכן, עובי הדלת חשובה. יש לוחות פלדה מיוחדים ו/או מלכודות זכוכית שאמורים להקשות על פריצה של דלת הכספת. מבנה הצירים של דלת הכספת חשוב מאוד. כל זאת על מנת למנוע עקירת הדלת ממקומה או ניסור הצירים.

מנגנון הנעילה והבריחים – ישנם מערכות נעילה שונות. בכספות איכותיות תמצאו מנגנוני נעילה עם מערכת בריחים ל 3 ו 4 כיוונים. עובי הבריחים מתחיל ב20 מ"מ ויכול להגיע ל35 מ"מ ויותר.

נעילה דיגיטלית או קומבינציה או מפתח

כספות פשוטות ננעלות באמצעות מפתח כפול שיניים. ניתן להוסיף לבטחון יתר חוגת מספרים (קומבינציה). ניתן לשלב בין נעילה דיגיטלית באמצעות הקשת קוד או העברת כרטיס מיוחד, או שילוב שניהם יחד. בכל מקרה, כמעט תמיד יהיה אפשרות לפתיחת חירום של הכספת באמצעות מפתח גיבוי. בדרך כלל במערכת נעילה דיגיטלית ישנם אפשרויות של השהייה, זיכרון פתיחות אחרונות ועוד.

כספות לעסק או לבית

בגלל המגוון הרחב של כספות הקיים בשוק ועלויות הכספת, מומלץ להתייעץ עם יועץ כספות ולהתאים כספת בהתאם לצרכי העסק ודרישות הביטוח. ישנם כספות למשרד ולעסק שמסוגלות לאחסן נפח גדול. מצד שני אינן עמידות בפני אש או מים. כספות אחרות קלות וניידות, כך שניתן לעקור אותן ממקומן. או שהפורץ יוכל לפרוץ אותה במקום. אחרות כספות כבדות ומסיביות שיש צורך במנוף על מנת להציב אותן במקומן. ישנם כספות שמיועדות להפקדות הפדיון היומי, עד לאיסופן היומי. אלו כספות שמצוידות בחריץ עליון או צידי, לשלשול מעטפות דרכן. לכן, על מנת לחסוך מעצמכן הוצאות מיותרות, כדאי להתייעץ עם יועץ כספות.

כספת
כספתyosafe כספות

תקן בטיחות עבור חברות הביטוח

כדאי לדעת שישנם כספות המופצות בשוק שאינם עומדות בדרישות חברות הביטוח ומשטרת ישראל. לכן, כדאי לוודא שהכספת שלכם עומדת בדרישות הביטוח והמשטרה.

YO-SAFE כספות - עם וותק וניסיון של 30 שנה

חברת YO-SAFE כספות בהנהלת יוסף שרבי – בעל וותק של 30 שנות ניסיון, עוסקת בייצור ושיווק כספות וארונות בטחון לחברות ממשלתיות, רשתות מזון, משרד הביטחון ומשטרת ישראל. הכספות מאושרות ועומדות בתקני הבטיחות של חברות הביטוח ומשטרת ישראל. ראוי להדגיש שהכספות מסופקות ע"י עובדי החברה בלבד, המורשים ומאושרים ע"י חברות הביטוח והמשטרה.

בשיחת טלפון תוכלו לקבל ייעוץ חינמי ודיסקרטי שיחסוך לכם מאות ואולי אלפי שקלים. ניתן לבקר באתר החברה ולהתרשם ממגוון הכספות המוצעות למכירה במחירים והכי חשוב עם שירות מקצועי ומהיר. את המחיר האטרקטיבי תשמעו בעצמכם.