רק האוהדים האדומים, שהתפרעו במחצית, העיבו על דרבי לוהט ומשחק כדורסל נהדר בהיכל קבוצת שלמה, שהסתיים בניצחון הצהובים על האדומים מת"א 90-77.

הפועל ת"א רצתה מאוד לתת לאוהדיה את ההישג החשוב של ניצחון בדרבי באולם הביתי, אבל מטווח שלשות, שהוביל טיילור רוצ'סטי, לא נתן לאדומים אפשרות לנצח, למרות כמה דקות חלשות של הצהובים במהלך המשחק.

וויליאמסון פתח טוב והעניק יתרון 0-2 להפועל ת"א, אבל זו היתה הפעם האחרונה שההובלה היתה בצד האדום.

הצהובים יצאו למטווח מעבר לקשת, והשלימו ריצת 14-2, כשהיתרון צומח ל-12, 20-8. שרון אברהמי ביקש פסק זמן עבור הפועל ת"א, שחזרה למשחק עם ריצה משלה.

מכבי ת"א איבדה את יוגב אוחיון שסובב את הקרסול, אבל הצליחה לרדת בתום הרבע ביתרון 23-19.

טרה סימונס המצויין הריץ את הפועל ת"א בפתיחת הרבע השני, וצמצם את הפער ל-2, אבל הצהובים שוב לחצו על הדוושה, ומכבי ברחה שוב לפער דו ספרתי, 41-29, כשטבק נותן דקות לאיתי שגב ומקבל גם תמורה.

הפועל ת"א שוב ניסתה לצמצם והורידה את הפער ל-6, אבל פסק זמן של הצהובים עצר את המומנטים, רוצ'סטי ופניני ירו שוב משלוש, והמחצית הסתיימה ביתרון למכבי ת"א 46-37.

ברבע השלישי היו האדומים דומיננטיים יותר. שתי שלשות של טרה סימונס גרמו לטבק לבקש פסק זמן אחרי פחות מדקה וחצי במחצית השנייה, והיתרון הצטמק. רוצ'סטי המשיך להיות בכל מקום, אבל זכה למענה מרביב ליונד ומסימונס, והיתרון המשיך להיות יציב.

בתום הרבע, ירדו האדומים מבחינתם עם סיכוי לשנות משהו, כשהם מפגרים ב-4, 61-57 לטובת הצהובים.

ברבע הרביעי שוב בלט רו'צסטי מעל כולם. הידית שלו פשוט לא הפסיקה לצלוף, כמו בימים הטובים בעונה שעברה כמלך הסלים של היורוליג.

הפועל לא מצאה מענה לשלשות של הצהובים, שהמשיכו להמטיר מכל מצב, והשאירו את הניצחון, ובצדק, בצד הצהוב של ת"א.

עם זאת, מכבי תקווה שהפציעה של יוגב אוחיון, לא תמנע ממנו מלשחק במשחק החשוב ביום חמישי, שיכריע את עתידה של מכבי ת"א, להמשך משחקי היורוליג, או להדחה אל היורוקאפ.

למכבי ת"א קלעו: רוצ'סטי 28 (6-7 לשלוש, 10 אסיסטים), פניני 15 (5-7 לשלוש*, רנדל 13, סמית' 11, אמבקווה 10, אוחיון 5, פארמר 4, שגב 4.

להפועל ת"א: סימונס 19, וויליאמסון 15, באטל 14 (6 אסיסטים), לימונד 13, נאור 8 (5 חטיפות), אלן 6 (8 ריבאונדים), רות'בארט 2.