תפילה בבית כנסת
תפילה בבית כנסתצילום: נתי שוחט, פלאש 90

עדי ראייה לפיגוע היום ברעננה סיפרו לכלי התקשורת כי המחבל ניסה להגיע לבית הכנסת - שם התפללו תפילת מנחה. 

"ראיתי בחור צעיר מגיע לספסל בו ישבו השניים והחל לדקור את הגבר, לא הבנו מה קורה כי הוא לא צעק דבר, צעקתי לעברו עם עוד אנשים והוא נמלט לכיוון בית הכנסת ומשם כבר לא ראיתי מה קרה", סיפר עד ראייה.

אישה שהיתה בכניסה לבית הכנסת באזור הפיגוע סיפרה, "המחבל דקר אישה וגבר, בעל ואישה, ורץ לכיוון בית הכנסת. הוא ניסה להיכנס לתוך בית כנסת שבתוכו היו המתפללים בתפילת שמונה עשרה. במזל סגרו את שתי הכניסות והוא לא הצליח להיכנס. הוא התחיל לרוץ הלאה כשהוא דוקר מישהי ביד, ראיתי אדם עם נשק שרדף אחריו". 

האדם החמוש סיפר למשטרה כי חשש לירות בשל גן שעשועים סמוך מלא ילדים.

מהחקירה עולה עד כה כי מחבל ניגש היום (שבת) בצהריים לגבר ואישה שעמדו ברחוב  אנילביץ' ברעננה ודקר את הגבר בבטנו, אחר כך פצע את האישה ונמלט מהמקום. בהמשך הצליח לפגוע בעוד שני בני אדם. כוחות משטרה שהגיעו לאזור ערכו סריקות וחיפושים ומצאו את המחבל מסתתר בחצר בניין סמוך לזירת האירוע והוא נעצר.

עוד עולה מהחקירה כי המחבל הצליח להיכנס לבית ברחוב סמוך וכמעט ביצע טבח במשפחה. מבית החולים מאיר בכפר סבא נמסר כי פצוע הדקירה שהיה במצב קשה מונשם ומורדם יצא מכלל סכנה. הוא עבר ניתוח ויאושפז בטיפול נמרץ. מצבו בינוני. אשתו, שנפצעה קל, קיבלה טיפול במיון ותאושפז להשגחה. פצועה קל שהצליחה להדוף את המחבל מביתה ממשיכה לקבל טיפול במיון. פצועה קל נוספת שוחררה.