אנשי חריש מרוצים מהחלטת הממשלה

חודשים ספורים לפני כניסת ראשוני התושבים לעיר חריש, קיימה אמש (ראשון) חברת באמונה, המיישבת בעיר בפרוייקט "נאות חנן" את האספה השנתית יחד עם 744 הרוכשים.

מדובר בקבוצת רכישה ייחודית המורכבת מציבור מגוון - דתיים ושאינם דתיים.

במהלך האירוע הוצג בפני הרוכשים סטטוס הפרויקט הנמצא בגמר שלד ואשר נמצא בשלבים סופיים של הליווי הבנקאי. עד כה נחתם הליווי הבנקאי עם כ-85% מהרוכשים, כאשר בתוך כחודשיים צפוי להסתיים שלב הליווי ולאחריו תכנס הבניה לשלבים האחרונים עד לאכלוס.

המפגש התקיים על רקע החלטת הממשלה אתמול, להשקיע למעלה ממיליארד שקלים לפיתוח העיר חריש, כדי להכינה לעשרות האלפים שצפויים לבוא ולהתגורר בה בשנים האחרונות.

הרוכשים שנכחו במקום שמעו גם על החלטת הממשלה שהתעכבה תקופה ארוכה והביעו תקוה שעד הכניסה לפרויקטים יעמדו הכן גם מוסדות הציבור הנדרשים לחיי הקהילה של הקבוצה.

מנכ"ל באמונה ישראל זעירא אמר, "פרוייקט 'נאות חנן' הוא מהפרויקטים המובילים של העיר חריש. יחד עם הקהל הנהדר של הרוכשים כאן בנינו קהילה גדולה ומגוונת המורכבת מכלל עם ישראל ואנו נמשיך במלוא המרץ עד כניסת הרוכשים לדירותיהם. נמשיך ונבנה קהילות לכולם בכל הארץ בדיוק כפי שעשינו בעבר".

ראש עיריית חריש יצחק קשת אמר לרוכשים, "זכינו ביום חגה של חריש להיות בכנס של חברת באמונה ופרויקט 'נאות חנן'. לפגוש את התושבים העתידיים שיגיעו לגור בחריש. זהו עידן חדש ויום משמעותי שמהווה קרש קפיצה אדיר לחריש. היום העיר הולכת וצומחת לקראת היום שבו תבנה, כאשר כל המשאבים שהעיר יכולה להקנות לתושביה יהיו בה".

נציין כי בימים נמצא בשלבי שיווק מתקדמים פרוייקט 'כרמי גת' של החברה, בו נעשה מהלך תקדימי של התחייבות למחיר פיקס למי שישלים את ההון העצמי עד סוף 2015.