ישוב לאנגליה? יוקאנוביץ'
ישוב לאנגליה? יוקאנוביץ'צילום: מהטלוויזיה

דיבורים לחוד ומעשים לחוד. כך אפשר לסכם את קריירת האימון של סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב, במועדון הצהוב.

המאמן שהגיע בקול תרועה רמה אמנם הצליח להעפיל עם הצהובים לליגת האלופות ובמקביל להישאר בצמרת טבלת ליגת העל הישראלית המקומית, אך מה שיותר יזכרו ממנו בקריירת האימון שלו בישראל זה את העובדה כי הוא דיבר חופשי על כל מה שרצה. והיו לו לא מעט דברים שרצה להגיד. 

המאמן הסרבי דיבר לא פעם על כך שבניית הקבוצה נעשתה בצורה לא נכונה, על השחקנים שחסרים, על אלה שאינם בכושר ועל התלות הגדולה מדי בערן זהבי. ובכל זאת, אמר קבל עם ועדה, לא אעזוב את הקבוצה. כאמור, דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

על פי המדווח בתקשורת האנגלית בימים האחרונים נראה שהמאמן הסרבי שהצהיר כי לא יעזוב את הצהובים מתל אביב, עשוי לעשות זאת בקרוב מאוד, זאת לאחר שקיבל פניה מקבוצת פולהאם האנגלית המשחקת בליגה האנגלית השניה. אצל האלופה הישראלית לא הכחישו את הדברים ואם אכן יוקאנוביץ' יעזוב, מי שימונה במקומו עשוי להיות אלי גוטמן.

פולאהם הלונדונית, פיטרה כבר לפני חודש את מאמנה קית' סימונס ובינתיים מי שמילא את מקומו הוא עוזרו, סטיוארט גריי.

אם אכן נכונים הדיווחים בתקשורת האנגלית, נראה שיוקאנוביץ' יעזוב מיד בסיום המשחק הערב (שני) של קבוצתו מול הפועל באר שבע, במה שמכונה כמשחק העונה בין האלופה וסגניתה. 

אם אכן יעזוב לאנגליה, תהיה זו קדנציה שניה של הסרבי בליגה האנגלית השניה כשרק בשנה שעברה העלה את ווטפורד לפרמייר ליג מהליגה השניה, כך שהמאמן הסרבי מוערך באנגליה, בלי קשר להעפלה שלו עם הצהובים אל ליגת האלופות, מה שרק חיזק את שמו.

פולהאם מדורגת במקום ה-18 בצ'מפיונשיפ עם 24 נקודות אחרי 22 מחזורים והיא מקדימה את הקו האדום בשש נקודות.

מהליגה הישראלית הבכירה ומהמקום הראשון בה אל הליגה השניה באנגליה וכמעט אל המקום האחרון בה?