טיילור בראון, שבוע עבר וכבר שוחרר
טיילור בראון, שבוע עבר וכבר שוחררצילום: האתר הרשמי של קבוצת בריסל

שבוע אחרי שנחת בארץ ומבלי ששיחק במדי הקבוצה הכתומה מעיר היין ולו דקה אחת בלבד, שוחרר אמש (שלישי) טיילור בראון ממכבי ראשון לציון. 

הקבוצה מראשון פתחה את העונה בצורה מצויינת ומפתיעה כשזו הצליחה במקום בו כשלו הקבוצות הבכירות, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, כשהיא מצליחה לצבור ניצחונות רבים בליגה הישראלית ובזו האירופית בה היא לוקחת חלק במסגרת היורופ-קאפ, המפעל השלישי בחשיבותו.

בין הסיבות הרבות להצלחת הקבוצה הכתומה מראשון אלו שלושת שחקניה הזרים של הקבוצה. דריל מונרו, כריס רייט ומארק ליונס הובילו את הכתומים העונה ללא מעט ניצחונות ויחד עם ישראלים בולטים כמו שון דאוסן היו נראים הכתומים בלתי ניתנים לעצירה. 

ואז הגיעה הפציעה של רייט המצויין במהלך משחקה של הקבוצה בסלובניה מול נובו מסטו בפתיחת השלב השני של היורופ-קאפ, שהביאה את הכתומים לשחק עם שני זרים בלבד במשחקיה האחרונים. הכתומים שחיפשו כבר לפני כן שחקן זר נוסף, הנחיתו במקביל את טיילור בראון פורוורד ששיחק בעונה שעברה בדרושפאקה הטורקית, מי שהדיחה את מכבי תל אביב לאחרונה ממפעל היורוליג הבכיר. 

שבוע עבר מאז נחת בראון בארץ, ואתמול בערב הודיעה לו הקבוצה כי הוא משוחרר, זאת לאחר שאף חברת ביטוח לא הסכימה לבטח את השחקן לאור ההיסטוריה הרפואית שלו שכללה בעיות לב. לאחר שהכתומים לא השיגו את האישורים הרפואיים המתאימים על מנת לבטח את השחקן, הוחלט לשחרר את השחקן ובראשון לציון יעשו מאמצים כדי לצרף במקומו שחקן אחר, אומרים בקבוצה.

בראון הוא הזר השלישי אותו משחררת העונה ראשון לציון לאחר זמן קצר בלבד, כשקדמו לו דריק באייירס ששוחרר לאחר שני משחקים בהם לא הרשים ורומרו אוסבי, שהחליף אותו באותו התפקיד והחזיק בקבוצה חודש עד ששוחרר ועזב לקרית גת.