כנס המנהלים של בשבע וערוץ 7חזקי עזרא

היום (רביעי) נפגשו מנהלי ומנהלות מוסדות הציונות הדתית, בפעם העשירית לאירוע שכבר הפך למסורת ניהול ולימוד המערכות.

כנס המנהלים שהתקיים השנה בבית חיב"ה בירושלים ומאורגן על ידי עיתון בשבע וערוץ 7, דוחס ביום עיון אחד מגוון רחב של כלים ניהוליים, על מנת לשפר את עבודתו של כל מנהל ומנהלת המוסד הציוני דתי. המיזם מתקיים בשיתוף "מפעלות הציונות הדתית", רשת ישיבות בני עקיבא ובנק פאג"י. 

את היום פתחו מנכ"ל מרכז ישיבות בני עקיבא אלחנן גלט, מנכ"ל מפעלות הציונות הדתית צבי צויבל ושר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שציין בדבריו את האחריות של מנהלי ומנהלות המוסדות בהובלת הציונות הדתית כולה.

דורון אראל, המטפס הישראלי שכבש את פסגת האוורסט והיה לישראלי הראשון שעמד וטיפס על ההר הגבוה ביותר בעולם, שוחח עם המנהלים על חשיבות המצוינות בדרך לפסגה. הוא דיבר על הגדרת מטרות, חישוב הסיכונים, עבודת צוות, לקיחת החלטות במצבי לחץ ועל הפשרה שבדרך. "תקבעו מטרות ותגדירו יעדים ברורים לשנה הקרובה ואם תתמקדו בהגשמתם - תוכלו לכבוש כל פסגה", אמר אראל. 

אחריו שוחח עם באי הכנס בועז סופר, מנכ"ל רשות המיסים לשעבר, על ההשלכות הצפויות בעקבות השינויים האחרונים בחוק הפנסיה והפיצויים, ואליו הצטרפה רו"ח חני עמר, ראש קבוצת ביקורת פנימית וניהול סיכונים BDO זיו האפט.

במקביל לכנס המקצועי הוצגו במבואה דוכנים של מגוון חברות במשק שהציגו דילים ייעודים ואטרקטיביים למוסדות הציונות הדתית- והצעות ייחודיות למשתתפי הכנס במגוון תחומים.

יו"ר העיתון "בשבע", דודו סעדה, שיזם והפיק את הכנס, מגלה כי רבים ממנהלי ומנהלות המוסדות מקרב הציונות הדתית חוזרים ומבקשים לשמוע ולקבל כלים מקצועיים וניהוליים ומחלקת הכנסים המקצועיים של 'בשבע' מכנסת פעם אחר פעם את המנהלים וזוכה לשבחים רבים על תכנים, אירוח ואוירה טובה המאפשרת שיתוף פעולה לטובת המוסדות.