מכבי ת"א כך נראה, שוב בדרך הנכונה למקומה הטבעי בליגת העל בכדורסל. הקבוצה ניצחה הערב (מוצ"ש) את בני הרצליה 74-102, ועלתה לראשות טבלת הליגה.

הרצליה באה למשחק לאחר שורה של הצלחות, כולל שמונה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, אבל מצד שני, הגיעה ללא הקפטן אבירם זליקוביץ', וסבלה מפציעה של מורן רוט שמנעה ממנו מלשחק בחלקים משמעותיים של המשחק.

עם זאת, לא מדובר בתירוץ ראוי, שכן גם אחד השחקנים החשובים ביותר אצל הצהובים, בראיין רנדל היה חולה, וג'ורדן פארמר שנמצא בחו"ל לא נרשם למשחק.

הבונוס שקיבלו הצהובים היה בחזרה של דווין סמית' למרכז העניינים. יחד עם סילבן לנדסברג הוא הוביל את הצהובים למשחק נהדר, עם פער דו ספרתי בשלב מוקדם – שהראה את הבדלי הרמות ובעיקר העומק בין שתי הקבוצות.

הרצליה לא ממש הצליחה להקשות על הצהובים, וסבלה מבעיות קשות בהתקפה – בשל ההגנה המצויינת מבית היוצר של מאמן מכבי ז'אן טבק, שנראה שנותנת לקבוצה הצהובה מימד אחר לגמרי, ואם גם ההתקפה תמשיך לתפקד כמו הערב, יהיה קשה מאוד לעצור את מכבי בדרכה לאליפות העונה.

למכבי ת"א קלעו: סמית' 16 (8 ריבאונדים), לנדסברג 16, רוצ'סטי 16, אמבקווה 12 (7 ריבאונדים, 5 חטיפות), פניני 11 (5 אסיסטים), בנדר 10, אופייבו 8, אונואקו 8, שגב 4, אוחיון 1 (6 אסיסטים).

לבני הרצליה: משעור 25 (7 ריבאונדים), קרופורד 17, רובין 12, סינגלטון 10 (7 ריבאונדים), דניס 7 (5 אסיסטים), אנג'אי 2, סמואלס 1.