ועידת הליכוד. ארכיון
ועידת הליכוד. ארכיוןפלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בניסיונותיו לשכנע את חברי מרכז הליכוד להקדים את הפריימריז לראשות המפלגה.

"אני מבקש לסיים את התהליכים הפנימיים בליכוד במהירות האפשרית מפני שאני חושב שזה נכון וזה ישרת את טובת התנועה", אמר היום (שני) נתניהו בכינוס של מרכז הליכוד.

ראש הממשלה איחל הצלחה למועמדים לראשות מרכז הליכוד שייבחרו מחר. "חשוב להשלים את בחירת יו"ר הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה כדי לאחד את התנועה ולוודא שפלגנות ומחנאות אינם נחלתנו. 

"ללפיד אין פריימריז, לליברמן אין, ליהדות התורה אין פריימריז, לאריה דרעי אין פריימריז ולמשה כחלון אין פריימריז. לא נשאר אף אחד כמעט חוץ מהליכוד. אנחנו רוצים להיות ערוכים לכל תרחיש. אנחנו מחזקים את הליכוד ויוצקים אחדות והתלכדות. ואם יקרה משהו - אנחנו בכל זאת בקואליציה של 61 - ונמצא את עצמנו בתרחיש של בחירות, אנחנו נהיה מוכנים", הוסיף. 

נתניהו הסביר כי אחדות הליכוד חשובה בשביל שהמפלגה תנצח גם בבחירות הבאות. "רק לפני זמן קצר נוכחנו לדעת שכשאנחנו מאוחדים אנחנו מנצחים ואני רוצה לאחד את התנועה כדי שנמשיך לנצח, נמשיך להוביל את המדינה בדרכנו, דרך הליכוד.

"הליכוד מוביל את המדינה וטובת הליכוד מחייבת שנהיה מלוכדים וכדי שנהיה מלוכדים אני מבקש שתבואו מחר להצביע בעד הצעתי – לטובת הליכוד, לטובת המדינה", כך ראש הממשלה.