לברון ודבלדובה. שלטו ברבע השני
לברון ודבלדובה. שלטו ברבע השניצילום: רויטרס

גם מול יריבה חלשה בדמותה של פיניקס סאנס, התקשו הלילה (בין שני לשלישי) שחקניו של דייויד בלאט, שחקני קליבלנד קאבלירס, וכמעט שרשמו הפסד שלישי ברציפות בסדרת משחקי החוץ שלהם. כושרה של פיניקס ויכולתה המקצועית על הפרקט העונה, הביאה אותה כבר להחליף שני עוזרי מאמן וכשגם מעמדו של המאמן הראשי ג'ף הורנאסק אינו איתן בקבוצה.

ובכל זאת, על אף כל צרותיה, פיניקס שימשה יריבה עיקשת וקשה עבור בלאט ושחקניו, כשרק בזכות שריקה גבולית של שופט המשחק והתעלות סוף כל סוף של הרכז המצויין קיירי אירווינג, ניצחו בשיניים בתוצאה 101:97.

לקליבלנד נותר עוד משחק חוץ אחד בסדרת משחקי החוץ הקשים שלהם, כשבשניים הראשונים הפסידו והלילה, במשחק השלישי מתוך ארבעת משחקי החוץ ניצחו. מה יהיה מחר אצל דנבר? 

שחקניו של בלאט פתחו את המשחק בדיוק כמו שסיימו את האחרון שלהם מול פורטלנד החלשה, במשחק בו הובסו. הגנה חלשה וחדירה אפשרה למארחים לעשות ככל העולה על רוחם בהתקפה אך אלה לא הצליחו לברוח בעיקר בשל שמירה לקויה גם שלהם בהגנה. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה צמודה, 34:30 דווקא לזכות בלאט וקליבלנד.

ברבע השני היו אלה מתיו דלבדובה ולברון ג'יימס ששלטו במשחק ולמחצית ירדה קליבלנד ביתרון 6 נקודות. 

התוצאה נשארה צמודה גם במהלך הרבע השלישי אך ברבע האחרון נראה היה שפיניקס לא יכולה יותר לקליבלנד כשמוזגוב להט בהגנה ובהתקפה ושתי שלשות של ריצ'רד ג'פרסון ואימן שאמפרט העלו את קליבלנד ליתרון תשע נקודות כשנותרו שש דקות לסיום. חושבים שנגמר? ממש לא. שחקניו של בלאט נרדמו בשמירה והאדישות כמעט ועלתה להם במשחק.

שלשה של ברנדון נייט צימקה לנקודה בלבד לקליבלנד דקה וחצי לסיום המשחק, אך אז חזר לו בדיוק בזמן קיירי אירווינג כשכמעט כבר איבד את הכדור, הצליח להשאיר אותו אצלו וזריקה שלו לשלוש נקודות, שתי שניות לסיום שעון ה-24, נכנסה פנימה. פיניקס ניסתה לחזור אבל החטיאה, ושתי נקודות נוספות מהקו של אירווינג סגרו עניין.

האם זה מה שיוציא את קליבלנד ובלאט מהתקופה הרעה אליה הם נכנסו?