קטש. מתחזק
קטש. מתחזקעודד קרני, מנהלת הליגה

שינויים בליגת העל שבכדורסל. האם נמצא השחקן שיוציא את הפועל אילת מהבוץ? לפחות כך מקווים בקבוצה הכי דרומית של ליגת העל שבכדורסל, כשאלה הודיעו הערב (מוצאי שבת), על החתמתו של הגארד האמריקאי דיאנדרה קיין עד לסיום העונה.

קיין, בן ה-26 המתנשא לגובה של 1.96 מטר, ניהל במשך שלושת השבועות האחרונים משא ומתן מתמשך עם קבוצתו של עודד קטש, ולאחר סיכום ראשוני החליט לחזור בו, בכדי לבדוק הצעות אחרות שקיבל מקבוצות באירופה. היום הודיע הרכז לקבוצה כי הוא מוכן להגיע ולחתום עד לסיום העונה.

קיין גדל במכללת מרשל כששם שיחק במשך שלוש עונות עד שעבר בעונת 2013/14 לאיווה סטייט, במדיה היה מועמד לשחקן השנה במכללות. כיאה לשחקן מכללות מצטיין, ניסה קיין את מזלו בדראפט ה-NBA, אך משלא הצליח גם בליגת הקיץ במדי לוס אנג'לס לייקרס פנה לאירופה וחתם לבסוף בקראסני אוקטיבר וולגוגראד הרוסית.

גם במדי הקבוצה הרוסית לא הצליח להטביע את חותמו ושוחרר כבר אחרי חמישה משחקים. את אותה העונה סיים באנטוורפן הבלגית, ממנה שוחרר בסיומה של העונה. את העונה הנוכחית החל קיין באולם הגרמנית כשבמדיה רשם ממוצעים של 8.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק בליגה המקומית, ו-10.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק במפעל היורוקאפ האירופי.

קיין יחליף באילת את קווין פאלמר שעבר למכבי ראשון לציון, וראשי אילת, סגנית האלופה שפתחה את העונה בצורה רעה מקווים כי לאחר חילופי המאמנים שלא הועילו במיוחד, כעת חילופי השחקנים יעשו את העבודה ויחלצו את הקבוצה מתחתית טבלת ליגת העל שבכדורסל.  

צפו בביצועיו של קיין: