עטר. עדיין ללא ניצחון העונה
עטר. עדיין ללא ניצחון העונהצילום:פלאש 90

בצורת בנתניה. כשבחוץ מזג האוויר סוער ורטוב, וגשם רב יורד ברחבי הארץ, יש מי שנמצאת בבצורת, מכבי נתניה שמה. 

שלושה חודשים לא ניצחה מכבי נתניה בליגת העל שבכדורגל. גם אחרי עוד משחק, הערב (מוצאי שבת) מול עירוני קריית שמונה, ולמרות חילופי מאמנים והרגשה במשחקים האחרונים כי הקבוצה בדרך הנכונה לניצחון ראשון מזה זמן רב, רושמים אלה הפסד נוסף, הפעם בדמות תבוסה לקבוצה מהצפון בתוצאה 0:3. 

ניצחון אחד בלבד, זהו מאזנה של מכבי נתניה העונה בליגת העל שבכדורגל, כשזה הושג אי שם לפני שלושה חודשים על בני יהודה. הערב התארחה נתניה בקריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-17 שבליגת העל שבכדורגל, וזו יצאה ממנו מובסת וסוערת, ממש כמו מזג האוויר שבחוץ. 

הצפוניים שהעפילו במהלך השבוע האחרון על שלב הגמר בגביע הטוטו שבכדורגל, המשיכו את הכושר הטוב שלהם מהתקופה האחרונה כשכבר בדקה ה-36 כבש ברונו את השער הראשון במשחק. בדקה ה-50 אופיר מזרחי המצויין כבש את השני לזכות הצפוניים ובדקה ה-83 כבש את השני שלו והשלישי לזכות קבוצתו, במה שהיה למסמר האחרון בארון של נתניה וסימן עבורה את תחילת הסערה בקבוצה.

עטר, מאמן נתניה, סופר כבר שבעה משחקים מאז שחתם בקבוצה במהלך העונה ולאחר פיטוריו של שלומי דורה ללא ניצחון, ולא יהיה זה מפתיע אם זה לא יסיים את העונה בקבוצה אליה הגיע לאחר 10 מחזורים. עטר וראשי הקבוצה מנתניה מקווים כי פתיחת חלון ההעברות הקרב ובא יאפשר להם להתחזק ולשנות את סגל הקבוצה הקיים כשאלה הודיעו כי ישחררו לא פחות מחמישה שחקני הרכב מהקבוצה.

לרעת הקבוצה עומדת העובדה כי מצבם הכספי לא יאפשר להם להנחית שחקנים מוכחים ובכל סכום, אך שם מקווים לשים את ידם על מספר שחקנים שישוחררו מקבוצתיהם. בינתיים, נתניה עמוק בתחתית טבלת ליגת העל שבכדורגל כשהיא במקום האחרון עם 10 נקודות בלבד ב-17 מחזורים, מרחק של שש נקודות מהבאה אחריה בטבלה. האם הם יצליחו להדביק את הפער?

במשחקים נוספים שהתקיימו הערב במסגרת המחזור ה-17 שבליגת העל שבכדורגל, גברה מכבי פתח תקווה, עולה נוספת לגמר גביע הטוטו שבכדורגל, על הפועל כפר סבא מתחתית הטבלה גם היא בתוצאה 0:2, ואילו בני סכנין והפועל עכו סיימו בתיקו 2:2 דרמטי.