פרקליטי הנאשמים מגיבים

עורך הדין איתמר בן גביר מגיב הבוקר (ראשון) להגשת כתב האישום בפרשת הרצח בכפר דומא.

"כתב האישום אינו סוף פסוק אלא פתיחתה של תיבת פנדורה שהשב"כ פותח, מציע לשב"כ לא למהר לחגוג, פרשות קו 300, תיק עמוס ברנס ואפילו הבר נוער מלמדות שיש מקרים שהמערכת עושה הכול  כדי להוכיח שפענחה פשע גם במחיר של הפללת חפים מפשע", טען בן גביר.

"מרשיי חפים מפשע, מרשי לא מסר הודאה במשטרה! ורק בשל עינויים נשבר בחקירת שב"כ, אם השב"כ טוען שאין עינויים יתכבד וימסור לנו את כל קלטות מרתפי השב"כ. גם הקטין שאני מייצג עבר התעללות קשה".

עוד אומר בן גביר "מרשיי חפים מפשע ועברו התעללות ועינויים, מיטות סדום ומכות והחוק קובע כי ההודאות שמסרו (בוודאיבשב"כ) אינן קבילות היות שלא נמסרו מרצונם הטוב והחופשי, מרשיי מסרו גרסה אך רק כדי לרצות את החוקרים ובכל פרט שמסרו הם למעשה חזרו על דברי החוקרים בחדרי החקירות.

ניכר כי בשב"כ השקיעו מאמצי על והשתמשו בשיטות עינויים חסרי תקדים בפרשה זו והאנרגיות שהשקיעו כנראה דחקו לשוליים את טיפול השב"כ בפיגוע בתל אביב והובילו לפשלה המודיעינית החמורה, מבחינת השב"כ מסתבר שנערי הגבעות הם האוייב ואת המחבלים האמיתיים (כמו המחבל מתל אביב) הם משאירים לטיפול המשטרה ומכל מקום בפרשיה זו המחלקה היהודית בשב"כ היא שתעמוד על דוכן העדים ועושה רושם שלאור התנהגות אנשי המחלקה לעולם לא נדע מה קרה בלילה ההוא בדומא".