יעלון ופרדו
יעלון ופרדוצילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון קיים היום (שני) פגישת עבודה אחרונה ושיחת פרידה עם ראש המוסד היוצא תמיר פרדו, המסיים את תפקידו השבוע. בתחילת הפגישה העניק ראש המוסד לשר הביטחון את בול המוסד.

במהלך המפגש אמר יעלון, "תמיר, במשך למעלה מארבעה עשורים אתה מקדיש את חייך לביטחונה של מדינת ישראל, ומעטים האנשים שיכולים להתברך במסלול שירות מרשים כל כך, הן בצה"ל ובוודאי במוסד.

"לאורך שנות שירותך במוסד הפגנת אומץ לב, נחישות, מחויבות ומקצועיות, ופעם אחר פעם הובלת לוחמים לבצע פעולות בהן המציאות עולה על כל דימיון, והשתיקה יפה להן. דרכינו הצטלבו לא אחת, ותמיד התרשמתי מחריפות השכל והמחשבה, מהיצירתיות ומקור הרוח", הדגיש שר הביטחון.

יעלון הוסיף כי במהלך שנותיו של פרדו כראש המוסד, כבשו הארגון ועובדיו המצוינים עוד ועוד פסגות, כלשונו, שסייעו למדינת ישראל להתמודד בהצלחה עם אתגרי הביטחון המורכבים בפניהם היא ניצבת, לאורך גבולותיה ואף הרחק מהם.

"הובלת בהצלחה גדולה את המוסד אל מול המציאות המשתנה והמשימות שרק הולכות ומתרבות, בעידן בו הטכנולוגיה תופסת מקום חשוב, אך האדם נשאר במרכז.

יעלון אמר עוד כי "אנשי מערכת הביטחון, ואני באופן אישי, מוקירים לך תודה על שנות שירותך הארוכות, על שיתוף הפעולה ועל תרומתך העצומה והייחודית לביטחונה של מדינת ישראל ולביטחונם של אזרחיה. אני בטוח שגם בעתיד תמצא את הדרך להוסיף ולתרום למדינה״.