לברון. הוביל את קלעי קליבלנד הלילה
לברון. הוביל את קלעי קליבלנד הלילהצילום: רויטרס

הפסד אחד בלבד יש העונה לקליבלנד ובלאט באולמם הביתי, הקוויקן לואנס ארנה. היה זה לוושינגטון וויזארדס, שתפסה את קליבלנד בתקופה לא טובה והנחילה לה הפסד ראשון ואחרון באולמה הביתי עד כה העונה. 

הלילה (בין רביעי לחמישי), נקמו בלאט ושחקניו בוושינגטון כשגברו עליהם בתוצאה 121:115, באולמם הביתי, הוורייזון סנטר. היה זה לניצחון החמישי ברציפות של הקאבס שנראים בכושר משחק מצויין.

שחקניו של בלאט כבר הובילו ב-18 נקודות הפרש, אבל המארחים לא ויתרו וצימקו את התוצאה לקראת הרבע האחרון. קיירי אירווינג עם מספר מהלכים במאני-טיים דאג להשאיר את קליבלנד במרחק בטוח והשיג ניצחון חמישי ברציפות לבלאט ושחקניו.

המשחק נפתח עם פיגור של קליבלנד 8:13 ברבע הראשון, המאמן הישראלי בלאט הזעיק פסק זמן מהיר כבר בתחילת המשחק, ממנו עלתה קבוצה אחרת לגמרי ומשם שחקניו לא הביטו לאחור ולו לרגע אחד. ג'יי-אר סמית' המשיך את כושרו הטוב כשצלף מעבר לקשת השלוש פעמיים ברציפות וקליבלנד החלו בריצת 13:2 בדרך ליתרון 12 נקודות עם הירידה להפסקת המחצית, 62:50.

מי שהיה לאיש של קליבלנד על הפרקט בכל שלושת הרבעים הראשונים ודאג ליתרון השיא בן ה-18 נקודות, היה מי אם לא לברון ג'יימס, ששוב ושוב חדר, מסר וקלע מכל מקום על הפרקט ועשה ככל העולה על רוחו מול וושינגטון.

המארחים כאמור לא אמרו נואש והצליחו להשוות את התוצאה במהלך הרבע האחרון עם 95:95, אך אז הגיע אירווינג ובמספר מהלכים אדירים קלע 10 נקודות רצופות במה שהבטיח לבלאט ולקאבס יתרון מבטיח בדרך לניצחון 121:115 ולנקמה על ההפסד הביתי היחיד עד כה העונה.

לברון הוליך את קלעי קבוצתו של בלאט עם עם 34 נקודות (12 מ-22 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אירווינג הוסיף 32 נקודות (14 מ-22), 21 מתוכן ברבע האחרון כשכל יתר שחקני קליבלנד קלעו ברבע הזה חמש נקודות. גם ג'יי-אר סמית' המשיך עם הכושר הנפלא שלו כשקלע 25 נקודות (5 מ-10 מחוץ לקשת), ורק קווין לאב איכזב עם 8 נקודות בלבד.