Kids place – ההגנה של ההורים מפני הילדים
Kids place – ההגנה של ההורים מפני הילדיםצילום מסך מיוטיוב

אלפי תמונות של רצפה, הודעות קוליות מביכות בקבוצת הוואטסאפ של העבודה ואפליקציות שנעלמו במסתוריות, הן רק חלק קטן מקשת הנזקים שעלולים להתרחש כשהסמארטפון אצל הילדים. כולנו היינו שם – נכנעים לתחנוני הילד ל"רק משחק אחד!", ומתחרטים על זה כל פעם מחדש.

אפליקציית Kids place, לעומתכם, ממש טובה בלהציב גבולות. האפליקציה מאפשרת ליצור מסך מיוחד עבור הילדים, בו יופיעו רק האפליקציות שתבחרו. הילד לא יוכל לצאת מהאזור הזה ללא סיסמא, ואתם תוכלו לשחרר את המכשיר בלב קל וללא מורא.

איך זה עובד?

אחר ההורדה והזנת קוד סודי, תוכלו לבחור את האפליקציות והמשחקים שהילדים אוהבים ולנעול אותם ב-Kids place. האפליקציה תדמה את המסך הראשי של מכשירכם, אלא שיופיעו בו רק האפליקציות שאישרתם. הילדים לא יוכלו ללחוץ על כפתור הבית או על כל כפתור אחר שאינו חיוני להפעלת המשחקים.

ומה בנוגע לפיצ'רים בתשלום שאפליקציות המשחקים אוהבות להציע? שאלה טובה. אפליקציית Kids place חוסמת כל אפשרות להורדה או לרכישה בתוך המשחקים. גם אם הילדים ינסו לקנות מטבעות זהב או כוכבי פלטינה כדי לעבור לשלב הבא, כל מה שהם יקבלו זו הודעת שגיאה - ומיד, באופן אוטומטי, יישלחו בחזרה למסך הבית.

האפליקציה חינמית וזמינה במכשירי אנדרואיד בלבד.