התפטר מאימון הנבחרת. אלי גוטמן
התפטר מאימון הנבחרת. אלי גוטמןצילום: משה שי, פלאש 90

אלי גוטמן חתם הבוקר באופן רשמי בהפועל ת"א וישמש כמנג'ר הקבותה. 

גוטמן, שאימן בארבע השנים האחרונות את נבחרת ישראל, חוזר להפועל תל אביב שאיתה זכה בעבר בדאבל ורשם גם הצלחות יפות בזירה האירופית - הן בליגת האלופות והן בליגה האירופית.

גוטמן נשמע מרוצה מאוד מהמינוי החדש. "אני מאושר היום ונרגש מאוד לחזור למקום שאני אוהב עימו חוויתי רגעים יפים וגדולים. אני מגיע לעבוד קשה וזו דרישתי מכל מי שעובד במערכת ובכל מקום אליו אני מגיע. רק בעבודה קשה והתמדה ניתן להתקדם ולהגיע להצלחות".

"גם בקדנציה הראשונה שלי במועדון, נקודת ההתחלה הייתה דומה ועם הזמן זה הלך והשתפר ואני בטוח שנוכל לעשות דברים יפים גם הפעם", אמר גוטמן.

הבעלים אמיר כבירי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זה לא סוד שרציתי את אלי גוטמן לאורך תקופה ארוכה, ואני שמח מאוד שבסופו של יום הצלחנו להשיב את אלי למועדון. אלי גוטמן הוביל את הפועל תל אביב לאחת התקופות הגדולות בתולדותיה ואני בטוח שביחד נוכל להשיב את הקבוצה למקום בו היא צריכה להיות".

מנכ"ל המועדון ניר ענבר הוסיף, "זהו צעד חשוב מאוד להשלמת הפאזל אותו אנחנו בונים במועדון לשנים הקרובות, לצד ההתקדמות הכלכלית והמערכתית בה כבר יש לנו הישגים משמעותיים, אין לי ספק כי גוטמן יקדם את המועדון מהבחינה המקצועית ויוביל אותה להישגים רבים". 

הקבוצה עדיין לא הבהירה האם גיא לוי יישאר כמאמן תחת גוטמן. בתחילה היה נראה כי לוי יסרב לשיתוף הפעולה - אך כעת נראה שלאחר שהשניים ישוחחו הם עשויים להמשיך ולעבוד יחד, אם כי הסיכויים לכך נמוכים.

האדומים גברו אתמול (מוצ"ש) 1-3 על בני יהודה במשחק מצויין ויוצא דופן מבחינתם בתקופה האחרונה ובקבוצה מקווים שהמנג'ר החדש יביא רוח שתסחוף את הקבוצה הרחק מתחתית הטבלה.